Øve 10 000 sidevisningar (nesten 11 000) - er mykje det for litle meg !
Dette må sjølvsagt feirast med ein liten give away :)
Er såå glad for alle som er innom her,
og kjempe glad for alle dei koselege komentarane de legg igjen !
Takk <3
Førstepremien er eit nydelig skjerf, kjøpt hjå Den Franske Landstil
(kjøpte eit då me var der på Fabelaktig bloggtreff i mars,
men så fekk me eit i goodiebagen frå dei
- så det vil eg gjerne dele med ein av dykk)
Andrepremien (ein liten trøstepremie) er to pakkar med serviettar frå Kremmerhuset
Slik funker det :
1 lodd for kommentar under innlegget her
1 lodd for å bli/være følger
2 lodd for å linke denne give awayen på bloggen din
(husk å skriv kor mangen lodd du har "oppnådd")
Trekning 1. mai
Lykke til !
Birgit












