mandag 2. april 2012

Give away !

Øve 10 000 sidevisningar (nesten 11 000) - er mykje det for litle meg ! 
Dette må sjølvsagt feirast med ein liten give away :)

Er såå glad for alle som er innom her, 
og kjempe glad for alle dei koselege komentarane de legg igjen ! 
Takk <3

Førstepremien er eit nydelig skjerf, kjøpt hjå Den Franske Landstil 
(kjøpte eit då me var der på Fabelaktig bloggtreff i mars, 
men så fekk me eit i goodiebagen frå dei 
- så det vil eg gjerne dele med ein av dykk)


 Andrepremien (ein liten trøstepremie) er to pakkar med serviettar frå Kremmerhuset 


 Slik funker det :
1 lodd for kommentar under innlegget her
1 lodd for å bli/være følger 
2 lodd for å linke denne give awayen på bloggen din
(husk å skriv kor mangen lodd du har "oppnådd")

Trekning 1. mai

Lykke til !

Birgit

søndag 1. april 2012

Ein flott dag i snøen

Me er så heldige at me bur kun 10 minutts køyretur frå Lyngsheia 
- "vinterlandet vårt" :)

Ved frukosten igår lova eg Benjamin at me skulle ta ein tur opp der,...
..om han blei med meg og tok litt av helgavasken først ;)
Og jammen kan han når han vil ! 

Så etter ein runde med støvsugar og klut pakka me i bilen og tok avgårde til vinterland <3

(Minsten - Ruben, er på leir og maen e bonde - så det blei
 Benjamin, vofsen og meg som tok turen.)


Nanok nyt utsikten ;)
 Var heilt fantastisk der oppe - for ein flott natur me har !!!


Ikkje lett detta her,..
 
...godt nok ;)



På veg ned igjen - flott utsikt øve Øvre Tysdalsvatnet og Valheim

 Hadde tenkt å laga eit innlegg med bilder av litt vårlige ting i huset idag, 
men måtte bare dela bilder frå den flotte dagen vår !

Men,.. eit av bildene må eg bare visa ;)
det avsløre nemlig at me skulle gjort litt meir husarbeid før me for..hihi.



Sjekk DET kjøkkenvinduet - på tide med ein vask kansje ??? ;)

Ja, ja,..me hadde iallefall ein fin tur opp i snøen
...og der va ingen skitne vinduer ;)
Og idag er det søndag,.. så det må nok venta litt til.

Fin søndag !
(P.S : I kveld kjem det ein liten giveaway her)
Birgit

mandag 26. mars 2012

Sol og våronn :)

Vår, blomster, fuglar, sol, vindstille og mykje aktivitet på tunet,..
Eg rett og slett elskar desse dagane !

Travle, men kanonkjekke dagar :)
Kårkallen, bonden og bondekåno held på med kvar sitt
(utanom visst nåke går sondt og kåno treng teknisk assistanse då,..;) )
- men likavell er me liksom ilag her me ser kvarandre i aksjon utpå bakkane
Og gutane,..dei er med når dei kjem frå skulen.

"God gammaldags bonderomantikk"


Drittjobben tar eg, si eg ikkje kan
 pløya lever eg i den tru at eg likar driten best ;) 
(Hovudgrunnen er eigentleg at eg får den kjekkaste traktoren då,..
så å pløya - det vil me ikkje læra)


Haha,..her er gliset bonden humpe i :)
Damene har jo (vell?) rangen ;)


Kan godt køyra litt drit i slik ein flott natur !!!
Blir kje "vand med det" heller eg
- nyt den flotte naturen her kvar ein dag ! :)


"Forbi det ein ser",..eller nåke sånn..
Tunet
Ha ein fin kveld i sola..i drittlukt eller ei ;)

Birgit

søndag 25. mars 2012

Bedre seint,..

..enn aldri !

Lovde at eg skulle legga ut bilder av alle dei fine tinga me fekk på det 
fabelaktige bloggtreffet eg var på for litt sidan 
- her står me midt oppi våronna så tida strekk ikkje heilt til.

Men her kjem omsider bilder av alle tinga :


På stolane våre stod det store goodiebagar 
- oppi dei var alt det fina på bilde øve her.
Masse flott som fabelaktige Maia hadde fiksa til oss :)


I loddtrekninga var eg så heldig å vinna ein pose med mykje fint frå butikken Thelma & Molli 
- denne butikken ligg i Solakrossen. 
Butikken er og annonsør hjå May Helen sin flotte blogg KROnPRINSESSENE


Til slutt eit bilde av alt frå den flotte kvelden.
Fekk mykje fint - og det er jo alltid kjekt ;)
Men det kjekkaste av alt var å helsa på alle dei flotte damene som var der
- for ein gjeng, og for ein kveld !

Gler meg til neste treff :)

Ønsker dåken alle ei fin, fin ny veka !
P.S : Til helga blir det ein liten giveaway her - for å feira øve 10 000 sidevisningar
(for litle meg er det STORT ;) )

Birgit

søndag 18. mars 2012

Fabelaktig bloggtreff "2"

Må bare visa alle dei flotte tinga som var i goodiebagen frå Den Franske Landstil

Måtte lova gutane å venta med å åpna pakkane
 til dei kom heim frå skulen på fredag,
så fredag ettermiddag hadde me nesten ei lita julafta her ;)


(1 stk gut som alltid er varm ;) )


Og sjå kor mykje fint me fekk !


Og sjå ALT det flotta me fekk !

Dei flotte tinga me fekk var sponsa av desse leverandørane :

Pukka Te M. Willumsen - http://mwillumsen.com/
Chic Antique - http://chicantique.dk/
TUSEN TAKK TIL DEI FLOTTE DAMENE PÅ FRANSK LANDSTIL
 SOM LAGA TIL DENNE FLOTTE KVELDEN FOR OSS ! :)
(p.s : dei har og blogg, landstil.blogspot.com)

Viser det andre me fekk på treffet i eit seinare innlegg.

Ha ein fin, fin søndag !

Birgit

fredag 16. mars 2012

WOW !

For ein super kveld !
 Fantastiske damer, god mat
og utrulege goodiebags og gevinstar !

Måtte bare hiva inn eit bilde av goddiebagane me fekk 
og gevinsten eg vant  på treffet i går kveld
- eg er øvevelda !


Fleire innlegg frå den flotte kvelden kjem seinare
- nå er det jobb 

Fin fredag :)

Birgit

søndag 11. mars 2012

Nærmer seg..

Nå er det ikkje mangen dagane igjen til eg skal på mitt aller første Bloggtreff.
"Gruglede" meg - men, glede meg mest då ;)

Blir kjekt å møta damene bak alle dei flotte bloggane,
 og for ein kveld dei har klart å laga til !
Bare sjå her :



Og dei har samla samen ein heile haug med flotte sponsorar til flotte goodiebager og premiar :



Først møtest me hos Tonje, dama bak den flotte bloggen Dagdrømmeren
Der kosar me oss med tapas og drøs, deretter går turen til kundekveld hjå Fransk Landstil på Madla, og etter det vender me tilbake til Tonje for meir drøs.

GLEDER MEG ! :)

Ønsker dåken alle ein fin, fin søndag !

Birgit