Me er så heldige at me bur kun 10 minutts køyretur frå Lyngsheia
- "vinterlandet vårt" :)
Ved frukosten igår lova eg Benjamin at me skulle ta ein tur opp der,...
..om han blei med meg og tok litt av helgavasken først ;)
Og jammen kan han når han vil !
Så etter ein runde med støvsugar og klut pakka me i bilen og tok avgårde til vinterland <3
(Minsten - Ruben, er på leir og maen e bonde - så det blei
Benjamin, vofsen og meg som tok turen.)
![]() |
| Nanok nyt utsikten ;) |
Var heilt fantastisk der oppe - for ein flott natur me har !!!
![]() |
| Ikkje lett detta her,.. |
![]() |
| ...godt nok ;) |
![]() |
| På veg ned igjen - flott utsikt øve Øvre Tysdalsvatnet og Valheim |
Hadde tenkt å laga eit innlegg med bilder av litt vårlige ting i huset idag,
men måtte bare dela bilder frå den flotte dagen vår !
Men,.. eit av bildene må eg bare visa ;)
det avsløre nemlig at me skulle gjort litt meir husarbeid før me for..hihi.
Sjekk DET kjøkkenvinduet - på tide med ein vask kansje ??? ;)
Ja, ja,..me hadde iallefall ein fin tur opp i snøen
...og der va ingen skitne vinduer ;)
Og idag er det søndag,.. så det må nok venta litt til.
Fin søndag !
(P.S : I kveld kjem det ein liten giveaway her)
Birgit




