Viser innlegg med etiketten turar. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten turar. Vis alle innlegg

søndag 1. april 2012

Ein flott dag i snøen

Me er så heldige at me bur kun 10 minutts køyretur frå Lyngsheia 
- "vinterlandet vårt" :)

Ved frukosten igår lova eg Benjamin at me skulle ta ein tur opp der,...
..om han blei med meg og tok litt av helgavasken først ;)
Og jammen kan han når han vil ! 

Så etter ein runde med støvsugar og klut pakka me i bilen og tok avgårde til vinterland <3

(Minsten - Ruben, er på leir og maen e bonde - så det blei
 Benjamin, vofsen og meg som tok turen.)


Nanok nyt utsikten ;)
 Var heilt fantastisk der oppe - for ein flott natur me har !!!


Ikkje lett detta her,..
 
...godt nok ;)



På veg ned igjen - flott utsikt øve Øvre Tysdalsvatnet og Valheim

 Hadde tenkt å laga eit innlegg med bilder av litt vårlige ting i huset idag, 
men måtte bare dela bilder frå den flotte dagen vår !

Men,.. eit av bildene må eg bare visa ;)
det avsløre nemlig at me skulle gjort litt meir husarbeid før me for..hihi.



Sjekk DET kjøkkenvinduet - på tide med ein vask kansje ??? ;)

Ja, ja,..me hadde iallefall ein fin tur opp i snøen
...og der va ingen skitne vinduer ;)
Og idag er det søndag,.. så det må nok venta litt til.

Fin søndag !
(P.S : I kveld kjem det ein liten giveaway her)
Birgit

mandag 27. juni 2011

Tenk at vi fikk en SOMMERDAG !!!

Herlig å våkne til sol og blå himmel i går, ikke feil på en søndag ;) Så da var det bare å pakke sekken og sette nasa mot Srandalandet der vi skulle på topptur ilag med to andre familier.Og for en dag vi fikk - MASSE sol, glade barn (og voksne), trim og kos med grilling ved ett vatn. HERLIG !

Noen bilder fra dagen :

Tror nok hunden er sterkes enda ;)


Alltid gøy ved vatn !

 <3 Søskenkjærlighet <3

Eldstemann springer fra oss...

Jippi, vi nådde toppen ! (Stavanger i bakgrunnen)

<3

En storfornøyd gutt ved bokstaven på toppen ! ( i BONDE t-skjorta si ;) )

Matpause nede ved vatnet

Tror "gamla" var glad når pausen kom..

 
Deilig med sol på vinterhvite føtter
Det var en god følelse å kjenne på solbrente skuldre når vi la oss på kvelden - håper på MANGE slike dager i sommer !!!

Birgit