Rett før jul fekk eg ein kjempekjekk pakke i posten
- eg har nemleg snopa meg print frå flinke Manuela
Var og så heldig å få med julakort frå dei - nydeleg bilde!
Nå har eg endeleg fått handla ramer til printa
- gler meg til å få dei på plass :)
Anbefaler deg å kikka innom blogshopen Mrs Hardy Shop
Ha ein fin søndag!
Birgit
