..det følest iallefall slik !
Ute ausar det ner og huset "svaiar i vinden",..
Så kva gjer ein då når eldstemann kjem heim, dryppande våt og iskald ?
Jo, då sender me guten i dusjen mens mammo og minsten lagar kakao
- god unnskyldning til å få litt SJOKOLADE innabords
(denna damo har nemmleg vore så dum å ingått veddemål om snopestopp..
...heilt te jul ! HJELP!!! )
| Tine K lysastakar og krus handla hjå Ølen Møbel |
Så - med kakao, fyr i ovnen og levande lys fekk gutane og eg oss ein
fin, fin haustfølelse denna stormfulle maikvelden ;)
God helg !
Birgit