Viser innlegg med etiketten Tine K. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Tine K. Vis alle innlegg

fredag 11. mai 2012

Haust kveld ?..

..det følest iallefall slik !
Ute ausar det ner og huset "svaiar i vinden",..

Så kva gjer ein då når eldstemann kjem heim, dryppande våt og iskald ?
Jo, då sender me guten i dusjen mens mammo og minsten lagar kakao
- god unnskyldning til å få litt SJOKOLADE innabords 
(denna damo har nemmleg vore så dum å ingått veddemål om snopestopp..
...heilt te jul ! HJELP!!! )

Tine K lysastakar og krus handla hjå Ølen Møbel


Så - med kakao, fyr i ovnen og levande lys fekk gutane og eg oss ein
 fin, fin haustfølelse denna stormfulle maikvelden ;) 

God helg !

Birgit



fredag 6. april 2012

Tine K og Ølen Møbel

For nokre helger sidan hadde eg besøk av 
ei av mine beste barndomsvenninner.
Hu hadde pakke med til meg, snille Kristine ! :)

Og hu kunne ikkje truffe betre ! 


Fekk skåler frå Tine K, som hu hadde kjøpt hjå Ølen Møbel.
Sko trudd hu kjente meg... ;)

Og då passe det jo godt at me snart skal på bloggtreff i Ølen, 
slik at eg får fylla med koppar o.l 

Og sjå kva eg/me fekk til jul av mamma og pappa : 


Gåvekort hjå Ølen Møbel ! Juhu !!! :)

Fin fredag !

Birgit