Viser innlegg med etiketten familie. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten familie. Vis alle innlegg

lørdag 5. januar 2013

Advent på Valheim gard

Ja, eg veit..seint å komma med innlegg om det nå!
Men si desember var ein heller slakke "bloggemånad" kjem det eit aldri så lite biledras
 av førjulstida her hjå oss nå :
Årets adventsstake (fjorårets nå då..)
Også i år starta eg kjempetidleg med presangane, og blei ferdig kjempeseint...

Kalender for små..
..og store
Eldstemann blei 11år <3

..og hadde selskap ute i snøen :)
Litt matlaging høyrer jo adventstida til :
Fekk opplæring i kråtakakebaking hjå mannens farmor - gøy!

Minsten laga marsipansnop

Eldstemann fiksa havrekuler

Mannens favoritt

Viktigast !!!
 Også på barnaklubben blei det gjort litt "julating":


                                                                Så laga me litt heima og...

Litt sjuka:
Minsten fekk spyo, men blei heldigvis med han
Fekk nye griser :
Søte når dei kjem...verre når dei fer herifrå...
I huset til denna frøkno var nok desember som andre månader :
SNØ :

Meg = rotete lister..mange lister, på altslags papir, øve alt i huset

Kø - meg = ARG !!! (..passe ikkje i by`n)
Og tid te å slenge rompa nerpå sofaen blei det og, desember er jo kos då !!

Søskenkjærleik <3
Det var litt av førjulstida hjå oss !

God helg !

Birgit

søndag 1. april 2012

Ein flott dag i snøen

Me er så heldige at me bur kun 10 minutts køyretur frå Lyngsheia 
- "vinterlandet vårt" :)

Ved frukosten igår lova eg Benjamin at me skulle ta ein tur opp der,...
..om han blei med meg og tok litt av helgavasken først ;)
Og jammen kan han når han vil ! 

Så etter ein runde med støvsugar og klut pakka me i bilen og tok avgårde til vinterland <3

(Minsten - Ruben, er på leir og maen e bonde - så det blei
 Benjamin, vofsen og meg som tok turen.)


Nanok nyt utsikten ;)
 Var heilt fantastisk der oppe - for ein flott natur me har !!!


Ikkje lett detta her,..
 
...godt nok ;)



På veg ned igjen - flott utsikt øve Øvre Tysdalsvatnet og Valheim

 Hadde tenkt å laga eit innlegg med bilder av litt vårlige ting i huset idag, 
men måtte bare dela bilder frå den flotte dagen vår !

Men,.. eit av bildene må eg bare visa ;)
det avsløre nemlig at me skulle gjort litt meir husarbeid før me for..hihi.



Sjekk DET kjøkkenvinduet - på tide med ein vask kansje ??? ;)

Ja, ja,..me hadde iallefall ein fin tur opp i snøen
...og der va ingen skitne vinduer ;)
Og idag er det søndag,.. så det må nok venta litt til.

Fin søndag !
(P.S : I kveld kjem det ein liten giveaway her)
Birgit

tirsdag 10. januar 2012

DIY/SDS : Eit slags bursdagskort

Endelig har me fått nett her i huset,..så nå kan det bloggast litt igjen
- og ikkje minst sjå innom MANGEN bloggar :)'

Her ein dag skulle minien vår i 8 årsdag, og nok ein gong mangla me bursdagskort..
Men, heldigvis hadde eg ikkje kasta nokre rester fra ark eg hadde brukt då me laga vimplar på barnaklubben. Dette var egentlig bare boss/avkapp, men då lagar me jo bare mindre trekantar :)



Det ein treng er :
- dymo maskin
- farga ark
- hyssing
- tape
- konvolutt
- 1 stk. ivrig unge ;)



Ikkje lett å la han fiksa alt sjølv, men eg klarte å la vær og blanda meg (denna gong)
Og godt var det, for det blei jo ganske gøy med ord på skeivo og då ;)


Ruben storkosa seg ! :)


Til slutt festa han pengene på baksida før han putta "kortet" i konvolutten og gliste fornøyd !

Ha ein fin, fin kveld !

Birgit 

søndag 13. november 2011

Farsdag !

Har vore stille her inne nokre dagar nå,..
Mannen er med min pappa til Ukraina med hjelpesending, 
så med gard, ungar og hus blir det lite tid til blogging.
Har gått heilt fint, og svigerfar er "bakvakt" om eg treng hjelp til noko på garden.
Men, jammen er eg glad for at me er to til vanleg ! <3

Savner jo desse to som er på reis litt ekstra idag når det er farsdag. Men nå skal gutane og eg ner til svigers på middag. Så ein "Beste" får dei iallefall gi ei lita gåve til, koselig det der med gåver og born 
- godt dei har glede av å gi !!! :)

Så nå har mini`en og eg pakka inn gåva og me er snart klar for middag.



Og her eit lite dikt til min kjære pappa som er i Ukraina for 17. gong 
- taler for korleis han er. 
Det er selvfølgelig til min kjære mann frå gutane og ;)

Da fedre ble til
var tanken ganske klar.
For fedre har noe i seg
som ingen andre har.

De øser av sin omsorg
og deler alt de vet.
De viser deg at livet
er håp og kjærlighet.

Derfor har vi fedre
og dersom du spør meg :
Den beste far i verden
det er nettopp DEG!

Seinare i dag kjem mamma for å væra hos oss nokre dagar :)

Ønsker dykk alle ein fin, fin søndag !

Birgit

torsdag 29. september 2011

Bryllup

 I helga var vi i bryllup til min kjære bror og svigerinne, nydelig brudepar !
 

Ein flotte bukett :)

Mine to kjekke gutter !



 

Hadde en kjempe hyggelig dag/kveld ! Alltid gøy med bryllup, og ekstra stas er det jo når det er lillebror som gifter seg <3

Ønsker dere alle en god torsdag !

Birgit



fredag 29. juli 2011

Jammen vokser de fort til disse barna våre,.. Da vi hadde besøk av min søster og hennes familie disket vår eldste sønn og søskenbarnet hans (begge snart 10år) opp med 3 retters middag til resten av oss.
Fantastisk å komme inn fra fjøset, hoppe i dusjen og sette seg rett til bords - til ett nydelig dekket bord. Og ekstra hyggelig er det jo når det er barna våre som vil glede oss :)

Og menyen for kvelden var :  

Forrett : Omelett
 Hovedrett: Pølse og pommes frites
                                                           Dessert : Banan smoothie


Ett flott bord de hadde dekket helt selv :)



Bordkort laget for anledningen..

..med meny på baksida :)
Her tar hun imot bestillingene ;)

Kelneren :) (og min svoger)

(min søster)

Travelt å drive restaurant ;)

Husket å ta bilde av forretten, men ble så opptatt av å spise at jeg glemte det helt av for resten av måltidet ;)
Vi hadde en kjempe koselig kveld, med god service :o) 
Og jeg tror kokkene koste seg like mye som gjestene - om ikke enda mer ;)

Ønsker dere alle en fin fredags kveld <3

Birgit