Yes, I WOOD !
Me er så heldige at me bur midt i flotte naturen i Ryfylke - VAKKERT
Og nyt det, det gjer eg kvar dag !
Buskar og trer er med på å skapa dei flotte "bildene" utføre glasa her.
| Digger dette treet som stå på vegen bort til grishuset. |
![]() |
Og, ja - dilla har eg fått.
Me (eller eg) plukkar trea med oss inn - litt av dei iallefall ;)
Me (eller eg) plukkar trea med oss inn - litt av dei iallefall ;)
| Ei bjørkegrein me henta inn i haust... |
| ..som blei pynta litt til jul |
Likar og å ha inne tinga som veks på trea :
| Lys i kokosnøtt - ikkje sjølvplukka ;) |
| Og ikkje minst kongler ! |
Liker tanken til Manuela, om å øvedriva det
- men, me er fleire som bur her så eg må nok bare lura inn litt etter litt
etterkvart som fleire rom blir ferdige her,..hihi ;)
WOOD YOU ?
-det kan du vise her
-det kan du vise her
Birgit
