Viser innlegg med etiketten NIB. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten NIB. Vis alle innlegg

lørdag 21. januar 2012

WOOD YOU ?

Yes, I WOOD !

Me er så heldige at me bur midt i flotte naturen i Ryfylke - VAKKERT
Og nyt det, det gjer eg kvar dag ! 
Buskar og trer er med på å skapa dei flotte "bildene" utføre glasa her.


Digger dette treet som stå på vegen bort til grishuset.



Og, ja - dilla har eg fått.
Me (eller eg) plukkar trea med oss inn - litt av dei iallefall ;) 

Ei bjørkegrein me henta inn i haust...


..som blei pynta litt til jul





 Likar og å ha inne tinga som veks på trea :

Lys i kokosnøtt - ikkje sjølvplukka ;)



Og ikkje minst kongler !




 Liker tanken til Manuela, om å øvedriva det 
- men, me er fleire som bur her så eg må nok bare lura inn litt etter litt 
etterkvart som fleire rom blir ferdige her,..hihi ;)
  
WOOD YOU ?
-det kan du vise her

Birgit