Viser innlegg med etiketten visdomsord. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten visdomsord. Vis alle innlegg

onsdag 2. januar 2013

Godt nyttår !

Etter ein flott julaferie ilag med familie og venner
 er me snart klare for kvardagen igjen.
I dagmorges "øvetok" me fjosen igjen - ja, me har hatt MASSE fri i jula,
FANTASTISK !
Klar for skulestart og "normalen" igjen i morgon
 - godt det og.
Men først skal siste feriedagen til ungane nytast :)

Godt nyttår alle mann ! 

Og husk :
 

Eit lite innlegg om jula her i huset kjem om litt...

Birgit