Viser innlegg med etiketten green gate. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten green gate. Vis alle innlegg

tirsdag 28. juni 2011

Ha det på badet

Her i dukkehuset vårt har vi ett bittelite bad,..det var pusset opp for ca.5 år siden. Var en dame på 80 år som bodde her så vi kan vell si at vi har litt forskjellig smak, men vi synes likevell at det var for "nytt" til å ta helt på ny bare for å bo her 1-2 år for så å leige ut her. Så det vi gjorde var å male vindu og lister hvite, kom seg ganske mye da :) Skap, toalett og dusj er hvitt - så det går godt ann å ha slik. Det som er lengst fra min smak er platene på veggen, de er skjollete med en fargeblanding av blå, lilla, rosa og hvit...herlig ;) Men, som sagt - det er mer enn godt nok :)
Må innrømme at jeg gleder meg VELDIG til vi får blandt annet større bad, føler ryddinga her er forgjeves,..ikke lett å være 4 stk i ett lite hus og VILLE ha det ryddig ;) 

Her er noen bilder av krims krams vi har på badet :

Pumpeflasken har jeg fått av en venninne :)
Melaminglass fra Green Gate

Kurv til hårtinga mine



Hankle kjøpt på Home & Cottage i Oslo




















Ha en fin (og regnfull?) dag alle sammen ! 

Birgit

mandag 30. mai 2011

Krims krams fra ståvo

Liatorp skjenk frå Ikea,begynner å få litt ting på plass i den ;)

Fekk tips fra en venninne om å samle servietter i ei lito korg :)

Sommarserviettar !

<3 Green Gate <3

Liatorp bokhylla med dører (Ikea)

Liker blanding av nytt og gammalt, Green Gate eggeglass + ett glass jeg fant i ett gammalt hus på bror min sin gard :) Den søte litle vasen (som passe perfekt til en liten blomst når gutane kjem inn med det) har jeg fått av søster me, trur den er håndlaget på Stord.
Korger er greit til oppbevaring av det mesta :)


Har ikkje fått lagt inn bilder på bloggen på ei stund for fotoapperatet har vært borte vekk, men i dag dukka det opp :) Fant det i botn av ein påse med eldstemann sine klær i,...
Så nå skal eg passe på det, og håper å få god tid til bloggen, og kikka inn på mange av  de flotte bloggane som er her :)

Ha en fin ittermiddag !!

Birgit