tirsdag 14. januar 2014

Igjen ?!?

To innlegg på kun kort tid...tar jo heilt av nå! ;)
 Men løye med det, kor mykje meir ein orke å ta tak i 
når solo endeleg titte fram igjen
-  det kan me lika !

Løye kva den solo gjer med kropp og sjel
- den har MYKJE å sei på mitt humør iallefall! ;)

Vèrsjuk sa du?!? 
....Ja, ein heil del faktisk!! 
(både i kropp og sinn)

Må bare dela eit bilete frå dagens tur med dykk, slik at de får 
sjå (igjen) kor vakkert me har det her inne i Ryfylke ;)
(Dagens tur ja,....
nå høyrtes det jammen ut som om det var ein daglegdags ting her
....hadde det bare vore så vel !!)

Fleire enn meg som nyt utsikten øve bygdo :

Ha ein fortsatt fin dag, og nyt sola !!

Birgit

6 kommentarer:

  1. Herligt :-) Og heeeelt enig med deg!
    Kult bilde :-)
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Herligt :-) Og heeeelt enig med deg!
    Kult bilde :-)
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  3. For en herlig utsikt! Ser ut som at det er flere som nyter den med deg :)

    SvarSlett
  4. Stilig bilde! :) Deilig med fine dager uten regn, nyter det jeg også :)
    Tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg! Gleder meg til å følge med her inne hos deg :)

    God onsdag! Klem fra Marie

    SvarSlett
  5. Hei! Så fin en utsikt to og firbeinte har:) ha en fin dag:)

    SvarSlett
  6. Flott utsikt og fine sauer, ganske fotogene dyr i grunn...;) Og versjuk sa du....? Må innrømma at det tærer litt på for meg også, litt masse vind kanskje ;) Klem Kjersti

    SvarSlett