mandag 26. mars 2012

Sol og våronn :)

Vår, blomster, fuglar, sol, vindstille og mykje aktivitet på tunet,..
Eg rett og slett elskar desse dagane !

Travle, men kanonkjekke dagar :)
Kårkallen, bonden og bondekåno held på med kvar sitt
(utanom visst nåke går sondt og kåno treng teknisk assistanse då,..;) )
- men likavell er me liksom ilag her me ser kvarandre i aksjon utpå bakkane
Og gutane,..dei er med når dei kjem frå skulen.

"God gammaldags bonderomantikk"


Drittjobben tar eg, si eg ikkje kan
 pløya lever eg i den tru at eg likar driten best ;) 
(Hovudgrunnen er eigentleg at eg får den kjekkaste traktoren då,..
så å pløya - det vil me ikkje læra)


Haha,..her er gliset bonden humpe i :)
Damene har jo (vell?) rangen ;)


Kan godt køyra litt drit i slik ein flott natur !!!
Blir kje "vand med det" heller eg
- nyt den flotte naturen her kvar ein dag ! :)


"Forbi det ein ser",..eller nåke sånn..
Tunet
Ha ein fin kveld i sola..i drittlukt eller ei ;)

Birgit

9 kommentarer:

  1. Hihi, det er godt du held på rangen Birgit!

    Feil farge på traktoren, men ellers såg der jo absolutt ut som flottaste naturen! Og husk ingen vår uten drittlukta!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nice, sister! Eg har vore på kafe å kosa meg! Kan du tru me er i slekt? Mangfold er bra!!!! Med<3U

    Catharina

    SvarSlett
    Svar
    1. Og me har vokst opp i samma huset ?!?!
      ..men, sant som du seie : mangfold e bra !

      Og eg like jo kafebesøk når eg først e i meir urbane strøk då,..så litt likheter e d jo ;)

      Klem

      Slett
  3. Haha! Herlig innlegg som fikk meg til å smile :)

    I dag skinner solen og våren er virkelig i annmarsj, men jeg må dessverre holde meg innendørs, for er det noe som slår ut frøken fabelaktig, så er det pollen. Men jeg elsker våren for det :)

    Takk for alltid fine og gode ord inne hos meg, skjønne deg.

    Fabelaktig onsdag;)
    Stort smil & godklem

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg!

    Kjekt å lese om bloggtreffet vårt også i innleggene lenger nede. Gleder meg masse til neste treff :)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Du er en tøff og kul dame!:-) Jeg elsker "driddluktå" Det vitner om vår!:-)
    Ha en fortsatt god uke i ditt paradis.

    Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Våronn i full gang ja! :) Her er ikke snøen helt borte fra jordene enda.. Så må vente ei stundt til før det skjer noe..


    Dotterud ja, den ligger rett ovenfor oss :) de har hatt sauene sine på beite hos oss :)

    SvarSlett
  7. ja en kjekk tid når bøndene begynner med vår onna.. da er det vår =))

    Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

    ha en fin fredag

    Kerstin

    SvarSlett
  8. Du e tøff! :) Eg e nervevrak når eg kjøre to meter med traktor, det blir for svært for meg ;)

    SvarSlett