Viser innlegg med etiketten kremmerhuset. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kremmerhuset. Vis alle innlegg

onsdag 25. januar 2012

Gjeeesp !

         Jammen tar det på med ein dag i by`n,..
Men så er det kjekt å "lufta" seg av og til og då !
           Problemet er bare at den "by-lista" har ein tendens til å bli stressande lang når ein bur her inne.

Men - idag skulle eg bare handla ein presang og ha bilen på ein kontroll 
Kjekt å ha dagen til det eg vil og ikkje måtta kava på for å bli ferdig med listo før ferjo går :)

Må bare legga ut bilde lyslykta eg kjøpte på Kremmerhuset :

Slik ser den ut...
 
..og når lyset tennes kjem det fram ein augenstikkar til :)
*LIKER*

Også har eg gjort nokre KUPP på Fretex - det skal eg visa dykk i morgon :)

God natt !

Birgit

tirsdag 8. november 2011

Må bare...

...reklamere litt for nettbutikken til Kremmerhuset !!!

Kremmerhuset har som kjent åpna nettbutikk *LIKER*
Då dei åpna måtte eg jo innom og kikka, og bittelitt handling blei det jo
-hadde nettopp vore i Stavanger, så det med bittelitt stemmer ;)



Fekk med skjerf fordi eg var blandt dei 1000 første som bestilte :)
 To dagar etter at eg hadde bestilt ringte ei kjempe koselige dama fra butikken og sa at dei dessverre hadde gjort ein liten feil, dei hadde lagt ut feil bilde på den litle "strikkevasen" eg hadde kjøpt.
Dei hadde lagt ut bilde av den store med flettemønster, 
der det skulle være den litle med litt mindre synlig mønster
-og pakken min var sendt.

Ho beklaga, og sa at dersom eg ville ha den som var på bilde
skulle ho sende den
-uten ekstra kostnad !!! 
Snakk om service :) :)

Idag kom den i posten, så nå er eg den heldige eigar av to "strikkevasar" 
(til prisen av 1)


Og ein ting er sikkert : 
Eg kjem nok til å handle der igjen !

Birgit