Jammen tar det på med ein dag i by`n,..
Men så er det kjekt å "lufta" seg av og til og då !
Problemet er bare at den "by-lista" har ein tendens til å bli stressande lang når ein bur her inne.
Men - idag skulle eg bare handla ein presang og ha bilen på ein kontroll
Kjekt å ha dagen til det eg vil og ikkje måtta kava på for å bli ferdig med listo før ferjo går :)
Må bare legga ut bilde lyslykta eg kjøpte på Kremmerhuset :
| Slik ser den ut... |
| ..og når lyset tennes kjem det fram ein augenstikkar til :) |
*LIKER*
Også har eg gjort nokre KUPP på Fretex - det skal eg visa dykk i morgon :)
Også har eg gjort nokre KUPP på Fretex - det skal eg visa dykk i morgon :)
God natt !
Birgit