Viser innlegg med etiketten Bloggtreff. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Bloggtreff. Vis alle innlegg

onsdag 19. juni 2013

Har du vore der,..

..på Amundsen spesial i Haugesund ?
Visst svaret er nei bør du gjera noko med det ;)
 Ikkje ofta eg anbefaler butikkar, men denna er noko for seg sjølv, 
den er faktisk ein av få butikkar eg får mannen med inn på uten "sure minèr" ;)
- og det seier litt, for min mann er ikkje den største shopparen (heldigvis)
 Kvar gong eg er i Haugesund må eg inn her ein tur, om eg ikkje skal ha noko og
- bare for å oppleva atmosfæren.
Føler ein går litt tilbake i tid (på ein positiv måte), 
litt slik eg innbiller meg at det var hjå kjøpmenn før i tida, koseleg, varmt og null stress!
(Bileta frå butikken tok eg då mannen og eg var innom i februar)

Amundsen spesial finn du i Haugesund sentrum og på Oasen Storsenter.
I begynnelsen av juni åpna dei nettbutikk - også verdt eit besøk !
Dei leverer og varer til butikkar rundt om i heila Norge, bla. til Kremmerhusa.

Då me var på bloggtreff fekk me to heilt magiske goodiebagar av Amundsen.
Etter å ha smakt på dette og kikka på nettbutikken deiras har eg handlelista 
klar til neste gong eg er i Haugesund.

Alt dette fekk me:

 Te, varm sjokolade og kjeks frå Whittard
 Olivenolja, oliven og pesto frå JME Food
  
Når ein held seg frå å eta snop kjem varm sjokolade
veldig godt med ;)
<3 Love it <3
Tusen takk til Amundsen spesial for alt det goda me fekk!

Birgit 

fredag 14. juni 2013

Første goodiebag ut :

Skulle jo for lengst ha laga innlegg om goodiebagane
me fekk på bloggtreffet i Haugesund, 
men dagane fyke jo avgarde..
Her kjem iallefall innlegg om første posen,
- så får me håpa dei neste innlegga kjemm litt tettare ;)

Då me kom var det dekka fantastisk flott i hagen :
På kvar plass stod det ein goodiebag fullstappa av godsaker :
Alt dette fekk me :
Pose fra Uashama, levert av Brun`o interiør i Haugesund 
Magasinet Henne levert av Aller 
og interiørmagasinet Bolig pluss
Boken Ønskelisten av Gregoire Delacourt, levert av Aschehoug
Kondom og carmex fra RFSU
Leppepomade fra Burts bees
Pukka te fra M. Willumsen
 Oppvaskkost, oppvaskhåndkle og klut fra Ib Laursen
 Papirsugerøyr fra Festfabrikken
Plumbo Clean fettløser fra Krefting
Silkeskjerf og øyredobbar fra Kristine Vikse
Skjerf fra Barfota
Serviettar fra Palma
Såpestykke fra  Tine K Home
Lyslykt bolle fra Leve serien, levert av  Wik & Walsøe
 
Wow seier eg bare ! 
Og dette var ein av påsane...
Tusen takk til alle dei flotte sponsorane :)
Og ikkje minst til Maia og Karianne som har fått til alt dette!
 
Birgit
 



fredag 7. juni 2013

Goodiebag

Nå må det først seiast at det ikkje er på grunn av goodiebagar me har bloggtreff, 
...men det er vell ingen hemmelighet at me like dei ;) 

Og denne gagen tok det mildt sagt heilt av, 
fy søren så mykje me fekk med oss heim !!
*øvevelda*

Skal sjølvsagt blogga om dei forskjellige tinga og sponsorane, 
men nå skal eg på topptur i vakre Ryfylke!

Hiv bare inn eit bilete av det me fekk, 
så kjem det meir om det seinare.

Fin fredag!

Birgit

onsdag 5. juni 2013

Våronn og bloggtreff

Sist veka blei ei magisk veka, full av kontrastar!
Den starta med våronn her heima
 og enda med tidenes bloggtreff i Haugesund.

Først litt bilder fra våronna,, elskar desse dagane med yrande liv på garden :)
 "Kvalitetstid" med heile fam`en i aksjon, steinhenting ;)
Like at mannen er gentleman og gir nyaste traktoren te kåno ;)
Klargjering te beiteslepp.
Beiteslepp, ikkje mykje som er så flott som 
beitande kyr i vakker Ryfylkenatur!
<3 BONDEROMANTIKK <3

Så kom helgo :)
 På lørdag var eg ei av 50 heldige damer som fekk vera med på
Sommarkos i Haugesund
- for ein kveld !

Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for Maia og Karianne 
som har laga til dette
- for nokre flotte og dyktige damer !
Framkomstmiddelet - 
fint å reisa kollektivt når ein får komma hompande i ein flott veteranbuss
For ein magisk plass Karianne har !
 Bilde lånt av Maia
Bilde lånt av Maia 
Flotte Karianne ynskjer velkommen
Designer Kristine Vikse prata om tanken bak hennar design og bedrift
 (Bilde lånt av Maia)
Hedda fortalde om bærekraftig handel og sin bedrift Crush concept
(Bilde lånt av Maia)
Cathrine som driv  Bryllupsbyrået
prata om sitt konsept og dei forskjellige tilbuda dei tilbyr.
(Bilde lånt av Maia)
Eva Marianne og Trond fortalde om firmaet sitt Amundsen spesial
, som i desse dagar har åpna nettbutikk
- kikk innom !!
Goodiebag
..og ikkje bare ein, 
heile 4 stk fekk me !!!
WOW !
Innlegg om desse kjem seinare :)

For eit treff, for ein kveld, 
for ein plass, for ein mat, for nokre gåver 
og ikkje minst - for nokre damer!
Skulle bare hatt meir tid til å fått prata med alle
...neste gong ;)

Birgit


lørdag 15. desember 2012

Ein heil månad..

...si sist innlegg.
Ikkje bra !!! 
(Men då veit eg jo kva nyttårsforsettet mitt kan/bør væra)

Eigentleg har det vore ganske labert her inne heile hausten, 
ikkje mangen innlegga sidan sommaren nei.
Dette skyldes ikkje at eg ikkje har villa, men helsa har svikta litt 
(ikkje noko alvorleg, bare litt reaumatisme ute og går) 
- og når ein ikkje rekk øve alt ein vil/bør i kvardagen, 
då er det andre ting enn blogging som prioriteres (sjølvsagt!)

Heldigvis har eg likevel fått med meg nokre blogg/interiørarrangement, som :

Lansering av Ikeakatalogen:

Bloggtreff hjå Kull :

Åpningsaften på Enkelbutikken, Hjelmeland :

Fabelaktig førjulskos på Landstil :

Og ikkje minst,
Interiør- og boligmessa i Bergen :

Noko av detta har eg vist i tidlegare innlegg, 
 medan andre ting har blitt med tanken...
kjem kansje litt om dei etter kvart (bedre seint enn aldri..)

Ønsker dåken alle ei fortsatt fin helg
(i vinden)

Birgit

fredag 2. november 2012

Snart...

..må eg pakka litt.
For eg skal nemleg på treff (igjen) i måro !!
 Juhu !!!

Eit FABELAKTIG eit faktisk ;)
Det er nemleg fabelaktige Maia som står for dette treffet,
 Førjulskos på Landstil


Mangen flotte sponsorar og :

Gler meg MASSE !

Men nå må eg springa,..
må visst opp i Karen-huset og vaska...
(kjem leigetakar i måro - alltid tidlig ute osv..)
..også pakka....sova kan me gjer ein anna gong ;)

Gjesp !!!





tirsdag 23. oktober 2012

Goodiebag

..er jo noko me interiørbloggerar likar veeldig godt ;)
Alltid kjekt med gåver
- enten ein gir eller får!

Då me hadde treff på Kull, fekk me med oss flotte goodibagar

Her er det me fekk :


Posen me fekk det i var jo ei gåve i seg sjølv :

Kul !

Også kjøpte eg meg ei mannarompa..
..den viser eg i eit anna innlegg ;)

Ha ein fortsatt fin haustdag !

Birgit

mandag 15. oktober 2012

Bloggtreff på Kull

Juhu !! Igjen !!!
Jammen kan me detta med å treffast me Rogalandsbloggerar ;)

Denne gangen er det søte Linnea som har fiksa treff på butikken Kull

Før sjølva treffet på Kull samlest me for litt drøs og mat på Matsalen
Og før detta skal eg på julahandel
(fy meg - eg likar absolutt ikkje når jul nevnes i oktober..
men når ein bur slikt til som eg gjer må ein nytta kvar anledning 
for å få pakkane undagjort..)

Gler meg til nok eit treff ilag med dei kjekke damene !

tirsdag 31. juli 2012

Litt treige ja,..

Det er faktisk ei god stund sidan sist bloggtreff her i Rogaland 
..var ei stund maen i huset lurte på om me sko ha treff  kvar mnd ;)

På forige treff  var me så heldige at me fekk komma på 
kundekveld i den flotte butikken Thelma & Molli, som ligg på Sola.
Har lenge tenkt at eg sko legga ut bilde av det eg fekk (kjøpte) med meg derifrå
...men ting tar tid ;)




(Hekladuken på bordet fekk eg av mi kjære farmor til 30 årsdagen min)

Har du vore innom denna butikken ?
Visst ikkje - ta turen ;)

Ha ein fortsatt fin dag !

Birgit

onsdag 30. mai 2012

Bloggtreff hjå KROnPRINSESSENE !

Yey ! 
Ikveld skal eg på bloggtreff hjå May Helen, KROnPRINSESSENE

Gler meg til å møta alle dei kjekke damene igjen, kan jo absolutt skriva igjen 
- for Rogalands bloggerar e jammen flinke å møtast ;)
Gler meg og, masse, til å sjå huset til May Helen
- hu e jo bare SÅ flink !




Først blir det drøs hjå May Helen, 
deretter går turen til kundekveld hjå Thelma og Molli
Etterpå returnerer me til May Helen for endo meir drøs :)

Gler meg !

Birgit