Viser innlegg med etiketten badet. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten badet. Vis alle innlegg

tirsdag 28. juni 2011

Ha det på badet

Her i dukkehuset vårt har vi ett bittelite bad,..det var pusset opp for ca.5 år siden. Var en dame på 80 år som bodde her så vi kan vell si at vi har litt forskjellig smak, men vi synes likevell at det var for "nytt" til å ta helt på ny bare for å bo her 1-2 år for så å leige ut her. Så det vi gjorde var å male vindu og lister hvite, kom seg ganske mye da :) Skap, toalett og dusj er hvitt - så det går godt ann å ha slik. Det som er lengst fra min smak er platene på veggen, de er skjollete med en fargeblanding av blå, lilla, rosa og hvit...herlig ;) Men, som sagt - det er mer enn godt nok :)
Må innrømme at jeg gleder meg VELDIG til vi får blandt annet større bad, føler ryddinga her er forgjeves,..ikke lett å være 4 stk i ett lite hus og VILLE ha det ryddig ;) 

Her er noen bilder av krims krams vi har på badet :

Pumpeflasken har jeg fått av en venninne :)
Melaminglass fra Green Gate

Kurv til hårtinga mine



Hankle kjøpt på Home & Cottage i Oslo




















Ha en fin (og regnfull?) dag alle sammen ! 

Birgit