Viser innlegg med etiketten gjenbruk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten gjenbruk. Vis alle innlegg

torsdag 26. januar 2012

Fretex-kupp :)

Skreiv i går at eg skulle legga ut bilder av "kuppet" eg gjorde på Fretex igår.
Eg syns iallefall det var eit kupp!


Dette var det som fekk bli med heim denna gong - veit ikkje heilt om mannen ser det samma potensialet i alle tinga som eg trur eg gjer,..men skal nok klara å øveraska han ;) 

Då eg var innom butikken på formiddagen stod det 4 pinnestolar der (er 4 stk me treng), men det hang "Reservert-lapp" på dei - FILLEN !!
Men på heimvegen svingte eg innom igjen for å sjå om dei stod der endo - og då stod desse 2 igjen, uten lapp på :)



..så får eg heller jakta litt te itte dei 2 siste ;)

Klarar ikkje heilt å bestemma meg for kva farge stolane skal få,..
-kvite, raude, svarte eller gule ?
Heller litt mot svarte, men har litt lyst på ein fargeklatt og.


Kva farge ville du malt dei ?

Birgit

onsdag 26. oktober 2011

NMS-gjenbruk og Fretex

Her ein dag var eg innom NMS-gjenbruk på Tau og Fretex på Jørpeland.
Fekk med meg nokre saker heim :


Ikkje alt som skal forbli slik det er,.. bare denna :


Så får me sjå kva det blir ut av dei andre tinga :)





Ønsker DEG ein fin, fin onsdag !

Birgit