Viser innlegg med etiketten kontor. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kontor. Vis alle innlegg

torsdag 23. juni 2011

Gjenbruk

Er som regel innom NMS-gjenbruks butikken når jeg er på Tau. Ikke alltid jeg finner noe, men kjekt å gå å kikke i hyllene, for plutselig ligger det noe gøy der :)

Dette er det jeg fikk med meg denne gang :
 



Koselig gammel linjal til pynt på kontoret,..når det blir ferdig ;)

Ønsker dere en fortsatt fin dag i vente på sommer og sol !

Birgit