Viser innlegg med etiketten Oslo. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Oslo. Vis alle innlegg

fredag 14. oktober 2011

Jippi, det blir,...

.. laangweekend i OSLO i november !

 Og da håper jeg å kunne få tips fra de av dere som er litt mer "URBANE" enn 
denne "bondetampen" her,..

* Hvor er de kjekke interiørbutikkene ? (Vet om de i Bogstadveien ;) )
* Hvilken cafèer anbefaler du ?
* Hvor tar vi kveldens middag ?
* Kjekke show i november ?
 * Hva er verdt å se ? 
* Andre tips ?


 


Har bestilt flybilletter i dag, og kjenner jeg er reisesyk allerede !
Sitter med vanvittig blanda følelser...gleder meg syykt mye til å være "by`jente" noen dager, men jeg HATER å fly :( Og denne gangen skal jeg fly alene bort...men, det går nok godt ;) )




Ønsker dere en finfredags kveld !

Birgit