Viser innlegg med etiketten Ikea. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Ikea. Vis alle innlegg

lørdag 15. desember 2012

Ein heil månad..

...si sist innlegg.
Ikkje bra !!! 
(Men då veit eg jo kva nyttårsforsettet mitt kan/bør væra)

Eigentleg har det vore ganske labert her inne heile hausten, 
ikkje mangen innlegga sidan sommaren nei.
Dette skyldes ikkje at eg ikkje har villa, men helsa har svikta litt 
(ikkje noko alvorleg, bare litt reaumatisme ute og går) 
- og når ein ikkje rekk øve alt ein vil/bør i kvardagen, 
då er det andre ting enn blogging som prioriteres (sjølvsagt!)

Heldigvis har eg likevel fått med meg nokre blogg/interiørarrangement, som :

Lansering av Ikeakatalogen:

Bloggtreff hjå Kull :

Åpningsaften på Enkelbutikken, Hjelmeland :

Fabelaktig førjulskos på Landstil :

Og ikkje minst,
Interiør- og boligmessa i Bergen :

Noko av detta har eg vist i tidlegare innlegg, 
 medan andre ting har blitt med tanken...
kjem kansje litt om dei etter kvart (bedre seint enn aldri..)

Ønsker dåken alle ei fortsatt fin helg
(i vinden)

Birgit

mandag 30. mai 2011

Krims krams fra ståvo

Liatorp skjenk frå Ikea,begynner å få litt ting på plass i den ;)

Fekk tips fra en venninne om å samle servietter i ei lito korg :)

Sommarserviettar !

<3 Green Gate <3

Liatorp bokhylla med dører (Ikea)

Liker blanding av nytt og gammalt, Green Gate eggeglass + ett glass jeg fant i ett gammalt hus på bror min sin gard :) Den søte litle vasen (som passe perfekt til en liten blomst når gutane kjem inn med det) har jeg fått av søster me, trur den er håndlaget på Stord.
Korger er greit til oppbevaring av det mesta :)


Har ikkje fått lagt inn bilder på bloggen på ei stund for fotoapperatet har vært borte vekk, men i dag dukka det opp :) Fant det i botn av ein påse med eldstemann sine klær i,...
Så nå skal eg passe på det, og håper å få god tid til bloggen, og kikka inn på mange av  de flotte bloggane som er her :)

Ha en fin ittermiddag !!

Birgit