Viser innlegg med etiketten feri. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten feri. Vis alle innlegg

søndag 12. januar 2014

Godt nyttår !

12.januar, og årest første innlegg.
Bedre seint enn aldri - igjen...

Sist eg var innom her var visst i august ser eg..ikkje bra !
Nytt år, og nye muligheter - bør bli bedre enn i fjor ja !!

Innlegget over her handlar visst om sommarferien ...
Og då må eg gjera godt igjen noko med ein gong, for i det innlegget gløymde 
eg heilt ut å skriva at me hadde ei super helg på Stord hjå søstera mi !
 
Så her kjem eit lite biledras frå somarturen vår til Stord, 
ein del interiør for dei har det kjempefint!!! :



Finaste koppen frå marlenem
 Hagen her er og veldig koseleg :
Hagegruppe frå Ølen Møbel
Tur på den flotte øya :


På tur med onkel :)

 
Kjenner eg savner sommaren etter å ha sitt på desse bileta !! 

Sånn, då har eg begynt der eg slapp,...
..så kansje bileter av jula dukkar opp i april ??
Neida, nå er eg endeleg klar for litt blogging igjen, 
aller mest for nye treff med alle dei flotte damene bak bloggane! 
Gler meg til 2014 :) 

Ha ein fortsatt fin søndag!

Birgit










mandag 25. juni 2012

Tigerstaden

Juhu !
Nå er det bare 3 dagar til me setter nasen mot Oslo
- gler oss MASSE !
Skal bli heilt fantastisk med 1, 5 veka ferie :)


I Oslo skal me bu hjå ei barndomsvenninna av meg. 
Gler oss til tid ilag med familien hennas !
På søndag reiser dei til Ølen,
men då er dei så greie at me får låna huset deiras resten av ferien
 - snille Dagrun <3


Me har nokre få planar
 - men er ellers åpne for forslag av "Oslovande" folk!
Innspel mottas med takk ;)

- Kva finn ein på med barn i Oslo ?
- Kor bør mammen gå på interiørshopping ?
- Kor går ein og bader ?
- Kafè ?
- Andre idèar ?
 

 Det me veit me skal er : teknisk museum, ut på "by-øyene", kino (det er stas for ungar fra Årdal), køyra t-banen (og stas for Årdalsbuar),VG lista topp 20 på fredag, til Løten på besøk til min storebror, møta ei barndomsvenninna som bur i Rælingen, interiørbutikkar  (ikkje sei d til maen) ;) ..og ellers bare kosa oss, slappa av og ikkje sjå på klokka om det snart er fjostid ! hihi


Ønsker dåken alle ei fin, fin ny veka !

Birgit