Viser innlegg med etiketten kjærestetur. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kjærestetur. Vis alle innlegg

søndag 3. august 2014

Warszawa

Rett før skuleferien starta hadde mannen min og eg ei langhelg i Warszawa.
Kjekk by som me har vore i før, og gjerne besøker igjen.

Her er nokre bileter frå turen :
 Me budde på Intercontinental Warszawa, i 38 etg med superfin utsikt øve byen
 Champagnefrukost med harpespill attåt (ikkje heilt kva me er vande med..)

;)
Hadde ei super helg, kan anbefale både byen og hotellet (flott og sentralt)
 Ein liten takk til mammen min som var her i Årdal ilag med gutane :)
"Borte bra, men hjemme best"

Birgit