Når nyåret er kommet, og jula er rydda vekk er det så gøy å begynna
å "dra inn" vårfargar
- jammen har fargar innvikning på humøret !!
Primula er ein søt liten fargerik blomst som "smiler til ein" der den står og lyser opp vintertida :)
Kjekt å få ha litt rosa i hus - det høyrer til skjeldenheita her eg bur ilag med mann og to gutar ;)
Nå skal eg, etter inspirasjon fra fleire bloggar her på morgonkvisten, ner på butikken og spandera på meg nokre tulipaner.
Fin fredag !
(måtte bare ha inn litt blått - si eg eigentleg ikkje er så "rosa" sjølv heller ;) )
Birgit