Viser innlegg med etiketten blomster. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten blomster. Vis alle innlegg

fredag 13. januar 2012

Primula i vintermørket...

Når nyåret er kommet, og jula er rydda vekk er det så gøy å begynna
 å "dra inn" vårfargar
- jammen har fargar innvikning på humøret !!

Primula er ein søt liten fargerik blomst som "smiler til ein" der den står og lyser opp vintertida :)


Kjekt å få ha litt rosa i hus - det høyrer til skjeldenheita her eg bur ilag med mann og to gutar ;)



Nå skal eg, etter inspirasjon fra fleire bloggar her på morgonkvisten, ner på butikken og spandera på meg nokre tulipaner.

Fin fredag !
(måtte bare ha inn litt blått - si eg eigentleg ikkje er så "rosa" sjølv heller ;) )

Birgit

torsdag 26. mai 2011

Peoner !

peoner

Har vært på Tau en tur idag, da måtte eg jo innom blomsterbutikken og kikka litt. Og der hadde de peoner på tilbud, LYKKE :) Nydelige blomster !!!
       Ha en fortsatt fin dag :)
Birgit

mandag 16. mai 2011

God morgen !




Kjekt å plukka inn litt blomster fra hagen,..og norgesglass kan jo brukes til så mangt ;) Stod en del av dei i kjellaren her da me overtok huset, veldig glad for dei !

Kjente at jeg angra på rangling i helgo då eg gjekk i fjoset 5.30 idag tidlig, men etter å ha fått gutane på skulen har eg fått i meg litt kaffi, så det kjeme seg ;)
Nå må eg ut for å sleppa ut kydno  og sjå etter ei kviga som skal kalva. Resten av formiddagen går til spyling av grishuset,..me vente nye grisar på onsdag og da må det være reint og fint der vett du :)


                                                        Ha en god dag !


                                                          Birgit