Viser innlegg med etiketten Ølen Møbel. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Ølen Møbel. Vis alle innlegg

mandag 30. april 2012

For ein dag !

På lørdag var eg, som sagt (skrevet) før, 
så heldig å få væra med på bloggtreff på Ølen Møbel.
Dagen starta med lunch på Fugl Fønix i Etne, 
deretter gjekk turen til Ølen og dagens høgdepunkt :

Øve 30 interiør- og shoppegale damer inntar den flottaste butikken, 
- Ølen Møbel !

Her er eit aldri så lite bilderas frå dagen :


Lunch på Fønix - Tusen takk til Anita (My home)som spanderte !

Så satte me naso mot Ølen, der me vart (som de ser) varmt tatt imot :)

(Bilde lånt av Mrs Hardy)
Hilde (Feien og Fjong) og Manuela (Mrs Hardy)
Heldige meg fekk lov å låna denna litle skjønnasen av kulaste Bodil (Bodil-Bo)
Her er eg ilag med søte Anita
Tusen takk for ein kjempe kjekke dag !
Var heilt topp -skulle bare hatt endo meir tid til å fått prata med 
fleire av dei flotte damene som var med.
...neste gong ;)

Ein stor takk til Anita og Bjørn som lot oss få komma til den 
MAGISKE butikken deiras ! 
For ein butikk, og for ein serice !!!
Og Silje(Siljes blogg) : Takk for at du stelte i stand det heila :) 

Og resultat frå shoppingo blei det jo,..det viser eg seinar ;)

Ha ein god dag !

Birgit

tirsdag 3. april 2012

Bloggtreff i Ølen !

Jippi,..Lørdag 28.april - eller eigentleg heile den helga, skal eg heim til Ølen ! :)
Lørdagen er me bloggerar så heldige å få komma på 
"førmiddagstreff" hjå Ølen Møbel
(sjekk ut den fine bloggen innehavaren har her.)

Etter sist bloggtreff (mitt første) kjenner eg at eg gler meg 
MASSE til å få møta mangen av 
dei kjekke damene igjen
- og til å helsa på nye :)


 Har DU meldt deg på ? 
Visst ikkje er det påmelding til denne mailadressa :
siljehusebo@gmail.com 

GLER MEG !
ekstra gøy at det er i Ølen då ;) 

Birgit