Viser innlegg med etiketten bloggrteff. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten bloggrteff. Vis alle innlegg

søndag 10. august 2014

So Me greet

Jippi, eg skal på dette!
Kjem du?
Endeleg har eg meldt meg på eit stort treff igjen.
Denne gangen på austlandet, 
og med tanke på kor lenge det er sidan eg besøkte 
vener der borte passar jo det godt :)
Det er flinke Maia som lagar til, denne gangen med hjelp av Partyplanner-Lise
 Velkomst på Galleriet, VIP shopping i Festfabrikken
workshop med Tonerose Design, vidare med båttur til Sandøya for reker og kvitvin, 
før me avsluttar det heile med grillfest i Brannvakta i Brevik.
Som vanleg har Maia fått inn mange sponsorar, 
Emmeselle er ein av dei
- såå mykje kult der!

Alle bileta i dette innlegget er lånt av Maia : Fabelaktig

Ha ein fortsatt fin søndag!

Birgit


                                                                                 









fredag 19. oktober 2012

Kule butikken KULL

Nok eit supert treff saman med dei flotte "Roga-bloggerane"
- og eg gler meg allereie til neste treff !

Denna gongen var det på butikken KULL me fekk samlast
- for ein flott butikk <3
 Anbefalest på det sterkaste !
(Butikken ligg i Tvedtsenteret på Forus)

Eit lite bilderas frå kvelden,
 (med lånte bilder , link til eigarane - trykk deg inn og les enda meir frå treffet)

Lånt av Camilla
Lånt av Eli

Lånt av May Helen

Lånt av Johanne

Lånt av Eline

Lånt av Agnes

På slutten av kvelden var det utlodning..
..og eg var så heldig å vinna den siste premien *smile*
(om det var ein typsik bondekjerring ting kan vell diskuterast, hihi) 
I tillegg til detta fekk me med oss flotte goodiebagar
..viser premie og gåver i eit anna innlegg

Takk for ein fantastisk kveld !
Og takk for lånet av bilder dåken snille damer !!!

Birgit