torsdag 8. august 2013

Litt for seint ute...

For ein gongs skyld hadde eg tenkt å delta på Nib sin utfordring, 
var faktisk godt i gong og...
Nib-utfordring "Stuepike?"
Men med detta "drita nettet" me har nytta det ikkje å vær ute i siste liten !
Tar jo bare sååå lang tid å lasta opp desse bileta !! ARG !!!

Sånn, då hadde eg fått ut det...

Når eg endeleg er inne på tanken igjen, må eg jo laga te eit lite innlegg  ;)
Har ikkje akkuratt tatt av denna bloggingo i sommar nei...

Men fin sommar, det har me hatt :)
Ikkje så mykje feri endo, men eit par langhelger har det blitt.

Ei helg på mamma og pappa si hytta :
Beste plassen!!
 Eit par netter i Sarons dal, telttur :)
Love it!
 To kjekke dagar i Dyreparken har me og hatt :)

Som de forstår har me vore mykje heima denne sommaren, 
men når me bur på ein plass der me trivest så godt som me gjer går jo det heilt fint ;)
Badetur ved vatnet rett bak oss <3
Kveldstur i Ryfylkebassenget <3
Flottaste arbeidsplassen <3
Som de ser har me det fint når me er heima og, men feri treng me alle!
Og når ein er bønder må ein reisa vekk for å ha fri  !!! ;)
(ps.klagar ikkje-me har valgt det sjølv ;) )

Så, etter kveldstellet i måro har me 9 dagar fri/feri
- JUHUU !!!
Gler meg som ein unge, for me har nemleg bestilt oss tur til Alanya
Turen vart bestilt på mandag
- godt me har snill avløysar, svigerfar og rektor!
(ungane får to dagar lenger sommarferi..)

"Alltid tidleg ute" 
...eller, koss va nå det der ???

Jaja, tur blir det jo :)
 #GLEDE#

..ang Nib-utfordringen..så får eg prøva å vær tidlegare ute neste gong ;)

God natt !

Birgit




3 kommentarer:

  1. Vi har også vært mye hjemme i sommer ;) Alanya hørres jo heeeeerlig ut!! Kos dere ;o)
    Stor klem Elisabeth ;o)))

    SvarSlett
  2. Her har det også vært hjemmeferie i år. 1 uke på Sørlandet og 3 hjemme. Godt å få gjort ting og tang i hagen, som har stått på vent de siste 2 årene;-)
    Ønsker dere en fantastisk tur til varmere strøk, blir sikkert kanonherlig!!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett