søndag 11. mars 2012

Nærmer seg..

Nå er det ikkje mangen dagane igjen til eg skal på mitt aller første Bloggtreff.
"Gruglede" meg - men, glede meg mest då ;)

Blir kjekt å møta damene bak alle dei flotte bloggane,
 og for ein kveld dei har klart å laga til !
Bare sjå her :



Og dei har samla samen ein heile haug med flotte sponsorar til flotte goodiebager og premiar :



Først møtest me hos Tonje, dama bak den flotte bloggen Dagdrømmeren
Der kosar me oss med tapas og drøs, deretter går turen til kundekveld hjå Fransk Landstil på Madla, og etter det vender me tilbake til Tonje for meir drøs.

GLEDER MEG ! :)

Ønsker dåken alle ein fin, fin søndag !

Birgit

7 kommentarer:

  1. Heldig du er;-) Gleder meg til å lese hvordan dere hadde det, jeg var for sen til å melde meg på. Bedre lykke neste gang:-)

    Ha en flott søndag

    Klem

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en herlig søndag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så koselig! Håper du får en fortreffelig aften :) klemz

    SvarSlett
  4. Det blir så kjekt, gleder meg også til å treffe alle disse kreative damene!!
    Ha en fin kveld
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  5. Det blir så kjekt så! Jeg gleder meg! Kjenner ingen, men det går nok bra:-)

    Vi snakkes!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Såå stas det skal bli å treffe deg der:) Jeg er også kjempe spent, men helt sikker på at det blir en fantastisk aften!!

    Legger meg til hos deg også jeg!
    Sees på torsdag da!
    Klem Anne Bente

    SvarSlett
  7. så spennende med bloggtreff! og masse fine sponsorer! vi skal ha bloggtreff for midt-norge til helgen! takk for besøk inne hos meg :) -monakristin

    SvarSlett