Viser innlegg med etiketten Hovudhuset. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Hovudhuset. Vis alle innlegg

torsdag 1. mai 2014

Mai og lys

Får bare såå lyst på speilreflekskamera (og fotokurs!) 
når det er så lyst og fint som nå!
Lyset flommar jo inn gjennom dei skitne vinduene ;) 
Men med shoppestopp og ein heil haug med andre ting 
som skal prioriterast på garden, 
må eg nok bare ynskja meg det ei stund te..
og ta til takke med Iphonen :
Bilde frå ståva vår
 Bilde frå tv-ståva

Det som er bra då, 
er jo at det blir ekstra kjekt når eg endeleg kjøper meg dette kameraet...
Iallefall det me prøver å læra ungane,..
at det er kjekkare med ting ein har ønskt seg/spart til ei stund ;)

Birgit

fredag 11. januar 2013

Frå rødt til blått

Sist helg rauk jula ut, 
og tinga som vart pakka ned når jula kom opp,
blei henta fram igjen.

Prøver å finna nye plassar til tinga, 
men som dei vanedyra me er, er ikkje det så lett ;)

Har mangen ganger prøvd å ha andre fargar enn blått i ståva,
men etter ei stund dett eg alltid tilbake til det blåa.
Med tanke på barndommen - der eg hadde blå dukkevogn, 
blå klær på dukka, kvitt og blått rom med kvit 
og blå lampe kan det jo henda at 
eg bare skal gi opp og prøva meg på andre fargar ;)

Men heilt greit det, for
blått e jo flott ! 

Alltid kjekt med litt nytt når jula er rydda vekk, 
men den lysten kan jo krasja litt med
 dei faktiske forholda på kontoen i januar...

På salget har eg kun handla meg nokre blå lys
 og eit teppe til å ha i sofaen.

Godt det ikkje alltid skal så mykje til for å få forandringen :)
 Slik som detta bilde står fleire bilder her i huset...
Det med bilder på veggen, og belysning er absolutt 
det eg syns er vanskeligast med møblering.
Jaja, dei kan nå bare stå slik og..likar jo når ting ikkje er heilt "på G" ;)

Ynskjer dåken alle ei 
God helg!

Birgit

mandag 4. juni 2012

Ting tar ...

...TID !
Her i huset gjer det iallefall det..
- nokon som kjenner seg igjen, eller er det bare her det er slik ? ;)

Nå er eg snart ferdig å mala i "finståvo"
...som den kallest i desse Ryfylke- huso.
Koseleg med ei finståva, slik dei hadde i gamledagar, 
..men den forsvinn nok når me har renovert. 


 Finståvo er super å ha når me får besøk,
 me er der jo aldri sjølv - dermed ikkje rot ;)
Men at så mykje av arealet i hovudetasjen nesten ikkje 
vert brukt er jo litt for gale.

 Bjelkane i taket forsvinn, eller vert lysare når me renovere
Male/beisa furuveggen kvit - eller la den vær ?
 Verandadøra er og i detta rommet, 
og den vil me jo ha litt meir tilgjengeleg.
Så planen er å, på ein eller anna måte få nytta arealet meir,.. på sikt,
...etter bygging av grishus og slike ting !
Arg !! ;)

 Nei, nå har eg jammen meg klart å snu detta innlegget 
til syting øve kor gørr det er å måtta venta på å renovera,
..skulle jo skriva om kor bra det var at eg snart er ferdig å mala i denna ståvo !
..for det er visst det me gjer nå, i første omgang ja,..MALE !! 
Eigentleg ganska så kjedelig å mala når ein veit at det er midlertidig,
..men det er jo kjekt å få det litt 
"sitt eige" og <3

Dette bilde er ein av tinga som stod igjen i huset her då me øvetok.
 Til vanleg likar eg best å ha kvitfarge på veggene, 
men nå når detta er midlertidig er det gøy 
å prøva litt fargar og.
I ståva her har eg brukt fargen "muskattnøtt" 

Ønsker dåken alle ei fin ny veka !

Birgit


tirsdag 24. april 2012

Snart ferdig med soverommet,..

...eller ?
Eigentleg burde det vore FERDIG for ei stund sidan, men ting tar tid ;)

Nattbordlampar frå Ikea,..må bare få på plass nattbord ;)

 Ei god stund sidan me blei "nesten ferdig" med fleire rom her i huset.
Som sagt(skreve) før maler me bare her i huset nå i første omgang 
- i påvente av renovering.
Kjekt å få sitt eige preg på det i staden for å bu i "svigers sitt hus" 
- ikkje det at eg trur bonden sjølv hadde hatt noko imot det, men ;) 

Våga å prøva noko anna enn kvitt når eg visste det bare er midlertidig..

Tips til hodegavl mottas med takk :)
Då me flytta inn her i haust var me/eg kjempe ivrige og fekk malt mykje
- i MANGE rom..
...bare eit blei ferdig - så stoppa det, av forskjellige årsaker, opp.

Likar dei gamle dørene på soverommet !
Så nå må eg prøva å ta meg sjølv i nakken og bli ferdig
 med fleire av romma her,
..stakkar minsten søv på storebror sitt rom enda !

Fleire som har ting dei skulle/burde/ville ha gjort ???

Uansett : Fortsatt fin tirsdag ! :)

Birgit





tirsdag 17. januar 2012

"LØPE OG KJØPE" ???

Bildene er lånt frå Fargerike.no
 
Den er jo bare kul då - og ka passe vell bedre i eit gammalt, KALDT hus enn å "kle" det litt med STRIKKETAPET ? ;)
Har nettopp malt soverommet grått, så prøver å tenka ut ein anna vegg eg kunne "kledd" med litt strikk,..


 Såg dei hadde ei heil eska ståande på Fargerike sist eg var der, men nå reklamerer dei for denna alle veier så eg må nok bare bestemma meg og "løpa og kjøpa" dersom me går for den.
I dag reklamerte dei for tapeten på God morgen Norge, der dei oppfordra til å annskaffa seg den fort si det bare er laga eit begrensa antall av den.


Skal, skal ikkje ?
Har du tenkt på anskaffelse av denna tapeten ? 

Ha ein fin tirsdag !
Birgit


lørdag 14. januar 2012

Ny STOR veggklokka

smak-av-host-3

Bilde lånt av Bohus.

Før jul bestilte eg ei klokka Bohus hadde tilbud på (eller bror min bestile den for meg i Haugesund)
Ei GEDIGEN klokka - iallefall her i Ryfylkehuset vårt der det er lågt under taket og små vinduer.
Men, i går kom den altså på døra - levert av svigerinna mi, skikkelig service :)
Så får me sjå då, når me har funne sofagruppa me skal ha her om det går
eller om det blir alt for "OVERSIZE"

"Plumpa" øve ein ny flott blogg her ein dag - alltid lika kjekt å finna nye/fleire innspirasjonskilder :)
Bloggen heiter HOUSE OF NORWAY, sjekk den ut her

Ha ein fin lørdag !

Birgit

søndag 25. desember 2011

GOD JUL !

Då var juledagen her, ei vellukka julafta er øve og freden har senka seg.
Nå skal me bare slappa av, eta masse mat (igjen) og ikkje minst HA TID ILAG !
Elsker desse juledagane der einaste som er på "programmet" er å væra saman <3

Bilde hang igjen i huset då svigers flytta :)
Som de veit bur me nok ein gong i eit oppussingsprosjekt, vel og merka bare maling som skjer her nå 
-men, jammen tar det tid det og.
Eg hadde håpa at me skulle vær ferdige i "finstova" til afta kom, men det rakk me altså ikkje. Gjennstår litt maling endo. Så då fekk me heller ha julemiddagen på kjøkkenet...eller ??
Skal/skal ikkje..2,5 time før julemiddagen skulle inntas bestemte me oss 
for at : Jo, me flyttar spisebordet ner frå Karen-huset og inn i 
den delen av stova som er ferdig malt :)
Og det gjekk akkurat,..me bar ilag 
- mannen tok resten av maten og eg fekk inn litt "stasj"..
Klarte faktisk å få eit heilt kvarter til gutane og meg på badet før maten var ferdig ;)

Her er bilde av stova då me bestemte oss :


Og kl.17.45 var det klart til middag :



Godt det bare var oss 4 som skulle væra her på afta, ellers hadde eg nok ikkje prøvd på dette
- men, det gjekk jo bra ! 
Også er det jammen godt når slike ting er gjort :)
(skulle bare ønskt nokon hadde malt bordet mens det stod i det andra huset)

Nå skal me ikkje mala, heller ikkje flytta på ting på MANGEN dagar - først skal heilagdagane nytast, så bærer det heim til Ølen på tirsdag  ! *Glede*
(har fått gåvekort på Ølen møbel - JIPPI ! )

Ønsker dåken alle ei fortsatt fin julehøgtid <3

Birgit

tirsdag 8. november 2011

Nyt utsikten !

Med denne utsikten ut kjøkkenvinduet kan det nok bli meir enn ein kaffikopp 
etter at fjosen er tatt og gutane er sendt avgårde til skulen ;)
Terapi for sjela !


p.s : det bur nokre andre folk rundt her og sjølv om det ikkje viser her ;)

Bildet øve tok eg i går føremiddag - ein NYDELIGE dag...
..og det blir kansje dagen idag og dersom skodda letta ?


Ha ein fin dag i skodda :)

Birgit

mandag 7. november 2011

Dyremotiv

Då var det kommen eit reinsdyr inn til oss og ;)
Etter MASSE flott innspirasjon her inne måtte eg bare få 
tak i ei pute med dyremotiv eg og,..
lar meg visst påvirka ja ;)

Men, kva gjer vell det når ein finn den ein vil ha på Ellos til 99,- ?
FLOTTINGS :)


Fine Rudolfen ;)

Ha ein fin mandag, og ei flott ny veka !

Birgit

fredag 4. november 2011

Pakke i posten,..

..og ein liten smugkikk på det me har gjort/held på med i hovudhuset :)

Tidlegare i veka var eg så heldig å vinna ei Wik og Walsøe skål på give awayen til Synneves verden , JIPPI ! Og idag dumpa den ned i postkassa :)




Kjempe fin skål -tusen takk !

Legg ved nokre bilder av noko av det me har gjort nere i hovudhuset.
Som sagt sov me der i natt - sjølv om me er langt fra ferdig er det FANATASTISK å endelig væra der me skal væra LENGE !!! <3
 
 

 
 
Kjøkkenet er nesten ferdig,.held på å mala dører og skuffer eggekvite.Skulle kjøpa kvit benkaplata på Ikea, men dei hadde slutta å selga den som passa :(  (Også må eg ein tur til by`n på "lampeshopping", fram til då bruker me det som er der nere.)
Stova manglar litt møbler, men tv`n og sofaen er på plass - så då klarar me oss godt ! :)

Ønsker dåken alle ein fin fredags kveld :)

Birgit

onsdag 2. november 2011

Svelg kamelar...

...ganske ofte for tida eg visst ;)
For det første (og som nemd før) har eg alltid sagt at eg IKKJE går med på å flytta inn i hovudhuset her på garden FØR me har renovert det,..
Men, etter å ha vært bonde eit halvt år var det gjort,..
tankegangen min er øydelagt :

Eg er enig i at me må prioritera DRIFTSBYGNING FØR HUSET ?!?
- (Ka skjer liksom ???!!??!!)

Ja, ja,..slik blei det nå - EG (av alle) føreslo at : "Me bare maler ALT og flytter inn, går fint i nåken år det" (?)

MEN, eg va bestemt på at me sko mala ferdig FØR me flytte inn !
Gjett kim så ska sova i huset i morgon - med kun ferdig malt soverom, ståva 
og 1 guttarom og halvferdig kjøkken ?? ;)

Det versta er jo at det er eg som absolutt vil inn - *vinglehåve*
NÅ har eg altså komt te det at me får jo malt meir når me bur i huset...
kan jo mala fra me står opp te me legg oss då ;)

Så nok ein gong skal me bu i oppussing
- "heimslikt" for oss det. (?)

Her er bilder av litt av dt som er gjort til nå :

Eggekvit og Jotuns Marrakesh

Øverste bilde er av stova etter litt maling, og nederste bilde er soverommet vårt.

Grå Jotun S-5000-N

Og her er romma før me malte :


Kjem ikkje fram kor mykje krem/gult rommet var her.
Ser me har malt først dei romma som var lysast, men det er jo dei me treng ferdige før me flytta inn..

Her er bilder av dei neste malingsprosjekta :

Gangen i 1.etg

"litla-badet"

Vaskerommet

Gangen oppe

Soverom som skal bli loftstova/kontor

Tidligare kontor, som skal bli "lego-rom"

Mannen sitt barnarom

Soverom

"Finstove" i 1.etg
Blir godt å komme inn her som me skal væra, så sjølv om det ikkje er ferdig malt GLEDER me oss til i morgen (eller måro som eg ville sagt)

Birgit

lørdag 22. oktober 2011

Jærstol gyngestol

Er SÅ glad for gyngestolane som står igjen nere i hovudhuset !!! 

Fellen låg og igjen - det kan me lika ;)

Den litle var det visst mannen min som hadde vunnet ein gong då han var liten, og den store ville ikkje svigers ha med seg til det nya huset - så eg kunne ha den om eg ville... 
Om eg vil ? ;) - SELVFØLGELIG vil eg ha den ! 


Mala dei kvite - eller ikkje mala dei ??? Kva syns du ?

Birgit

torsdag 6. oktober 2011

Jotun...

..har jammen meg mangen flotte farger å velge i ! Nesten for mangen, for det er ganske så vanskelig å bestemme seg ;)



Har lyst å gå for litt gråtoner denne gang, gøy å prøve noe nytt - og ikke så "skummelt" når vi vet at det bare er midlertidig..




Kommer ikke helt unda bruntoner denne gangen heller,..fikk lyst til å prøve kombinasjonen under her i ett rom etter at jeg såg rommet på nederste bilde. 



Hva synes du om mine tanker på fargevalget ? Glad for innspill, tips og idèer !!

Ha en fortsatt fin dag !

Birgit