Viser innlegg med etiketten Valheim gard. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Valheim gard. Vis alle innlegg

onsdag 20. mai 2015

Snart kuslepp

Største tegnet på at sommaren nærmar seg er kuslepp, høydepunktet gjennom året. :)
Har sin eigen sjarm med dyra ute på beite må eg sei 
- det er faktisk ganske så flott å sjå på dei.

Dei pleier å væra ute til 20. mai, men dette året heng me litt etter 
- er ein del å henga fingrane i med den nye fjosen for tida. 
 Men nå må det bare prioriterast å få dei ut, 
både for dyra, og beite sin del.

Deler nokre bileter frå i fjor : 


Ha ein fortsatt fin dag!

Birgit

fredag 15. august 2014

For ein herleg dag

..og eg som grudde meg til gutane skulle begynna på skulen igjen ;)

Men eg må nok bare innrømma at det var (i år og)
herleg å vær aleina på dagane igjen.
Nyta roen, ha god tid ute hjå dyra og rett og slett bare væra meg
(mannen er på jobb idag)

Deler nokre bilder frå dagen min:
 Starta dagen hjå desse her, fekk gutane avgårde på skulen 
før eg var ein liten tur innom "dei rosa"
Frukost pleier eg å ha etter fjosen, 
og idag var det så fint ver at eg 
tok den med meg opp til vatnet bak oss.
 Herleg laang frukost
- heilt til desse skyene kom..
 Ein liten tur oppom til kvigene
som går på beite

Nå skal eg pakka, gi silo og venta på 
mann og barn før det bærer avgårde til hytto :)
*lykke*

God helg!

Birgit


fredag 14. mars 2014

Herleg travel tid!

Ja, for det er det våren er..
- travel, men herleg!
(Bilde fra ifjor)
Er veldig spent på korleis denne våren blir...
for me har ENDELEG landa på "kim/ka/kor og koss".
Ting tar tid !!! ;)

Har jo tidlegare skrevet om byggeplanar, 
vore innom både grishus og kufjos...
EG VANT ;) hihi..
Altså, nå blir det til ku - juhu !! 
(Årets første kalv)
Når me omsider hadde bestemt oss for at dersom det vart bygging skulle det væra til kyr, 
klarte me jammen og bruka laaang tid på å "spikra" det og..
Men med litt for mangen usikkerhetsmoment
(for lite areal, sjukt høge summar, 
halvslakke bondekåna(fibromyalgi), behov for ei til inntekt) 
er det jammen ikkje bare å hiva seg uti desse millionbeløpa heller...

Men ved nyttårsskiftet bestemte me oss altså for å gå for det
"den som intet våger - intet vinner" !
 Så nå ventar me på endeleg pris på herligheten, 
samtidig som mannen har starta i ny jobb på Tau.
Og kåno har begynt på nye medisiner og føle seg "fit for fight" 
(krysser fingrar og tær for at medisinene har tenkt å virka leeeenge ;) )

Nå skal det seiast at mannen har fått ein jobb som 
er bra fleksibel iforhold til gardens årshjul.
Så då kan det vell bare gå godt - håpar me!

Fin fredag!

Birgit

onsdag 5. juni 2013

Våronn og bloggtreff

Sist veka blei ei magisk veka, full av kontrastar!
Den starta med våronn her heima
 og enda med tidenes bloggtreff i Haugesund.

Først litt bilder fra våronna,, elskar desse dagane med yrande liv på garden :)
 "Kvalitetstid" med heile fam`en i aksjon, steinhenting ;)
Like at mannen er gentleman og gir nyaste traktoren te kåno ;)
Klargjering te beiteslepp.
Beiteslepp, ikkje mykje som er så flott som 
beitande kyr i vakker Ryfylkenatur!
<3 BONDEROMANTIKK <3

Så kom helgo :)
 På lørdag var eg ei av 50 heldige damer som fekk vera med på
Sommarkos i Haugesund
- for ein kveld !

Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for Maia og Karianne 
som har laga til dette
- for nokre flotte og dyktige damer !
Framkomstmiddelet - 
fint å reisa kollektivt når ein får komma hompande i ein flott veteranbuss
For ein magisk plass Karianne har !
 Bilde lånt av Maia
Bilde lånt av Maia 
Flotte Karianne ynskjer velkommen
Designer Kristine Vikse prata om tanken bak hennar design og bedrift
 (Bilde lånt av Maia)
Hedda fortalde om bærekraftig handel og sin bedrift Crush concept
(Bilde lånt av Maia)
Cathrine som driv  Bryllupsbyrået
prata om sitt konsept og dei forskjellige tilbuda dei tilbyr.
(Bilde lånt av Maia)
Eva Marianne og Trond fortalde om firmaet sitt Amundsen spesial
, som i desse dagar har åpna nettbutikk
- kikk innom !!
Goodiebag
..og ikkje bare ein, 
heile 4 stk fekk me !!!
WOW !
Innlegg om desse kjem seinare :)

For eit treff, for ein kveld, 
for ein plass, for ein mat, for nokre gåver 
og ikkje minst - for nokre damer!
Skulle bare hatt meir tid til å fått prata med alle
...neste gong ;)

Birgit


lørdag 20. oktober 2012

Haust



Med vakker natur rundt dørene, er hausten jammen ei flott tid !


Bilde er tatt ved vatnet som ligg bak bygningane her 

GOD HELG !