Viser innlegg med etiketten Give away. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Give away. Vis alle innlegg

torsdag 10. januar 2013

30 000...

..sidevisningar ! 

Sjølv om eg veit at dette er eit lite tal for mangen her inne, 
må eg jo bare innrømma at 
dette er eit stort tal for "litle meg"
Derfor velger eg å jubla og vær glad for det ;) 
Juhuuu !!! 
Viktig å gleda seg øve dei små gledene og

Ellers kan eg røpa at det snart kjem ein liten giveaway her inne, 
denne gangen i samarbeid med ein kjekk og litt annerledes butikk her i Ryfylke !
Så følg med ;)

Kan og nemna at eg er på Instagram
- glad om du vil følga meg der
... BIRGITAV ...

(om nokon tek seg bryet med å forklara ein uvitande(meg)
korleis eg får lagt ut "knapp" til Instagram her på bloggen
vert eg veldig glad ;) På forhand takk !

Ha ein fin dag!

Birgit

mandag 12. november 2012

Vinnaren...

..av eit flott skilt frå Ramsign er trukket.
  Den heldige vinnaren er :

Ingrid, som har den flotte bloggen Fairy Nuf 
Ramsign kotakter deg via mail.

GRATULERA !



søndag 28. oktober 2012

Er du med ?

Minnar om giveaway`en her inne, trekk vinnaren 1. november.

Du finn giveawayen HER




Kjekt om DU hiv deg med :)

Lykke til !

onsdag 26. september 2012

Giveaway !

Då var det på tide med ein ny giveaway her på bloggen

Denne gangen er giveawayen i samarberid med Ramsign
eit firma som sel flotte klassiske emaljeskilt.

Den heldige vinnaren får velga eit husnummerskilt med 1-5 siffer. 



 Du kan og lesa meir om firmaet på facebooksida deiras HER

 Slik blir du med i trekninga :

1 lodd for kommentar under innlegget her
2 lodd å følge Landliv i Ryfylke på facebook
3 lodd for å bli/være følger av bloggen

Husk å skriv kor mangen lodd du tar, 
og om du ikkje har eigen blogg : husk å få med mailadressa di :) 

Trekning 1. november

Lykke til !
 

lørdag 9. juni 2012

Utfordring !


Vis meg ditt Norgesglas !

Norgesglas..ikkje bare er dei nyttige, men fine og.
Her i huset vert dei nytta til litt av kvart : matkrukker, oppbevaring, 
vasar, lykter osv...

Oppbevaring og pynt på kjøkkenet
Julapynt (som står framme endo..)
Oppbevaring av telys
Blomstervasar


Hagelykter
Eg diggar desse glasa, 
og sidan det stod ein del av dei igjen i Karen-huset 
veks "samlinga" her inne i hovudhuset ;)
Dei kan jo brukast til så mangt
- og garantert til så mykje meir enn eg har komme på!

Håpar du har lyst til å væra med å visa korleis du nyttar ditt Norgesglas :)

(Lag eit innlegg om norgesglaset/glasa på bloggen din, og legg til link under her) 

I tillegg til at Random trekker ein tilfeldig vinnar blandt deltakerane, 
velger eg ut den som "fengar meg mest"
Og premiane,..dei viser eg om litt ;)

Birgit






tirsdag 1. mai 2012

Vinnerane !

WOW , 275 lodd
- kjekt at så mangen av dykk ville væra med på giveawayen min :)

Rakk ikkje å trekka vinnerane av giveawayen før gutane var i seng, så når trekkesjefane er vekke får Random Number Generator trø til ;)


Førstepremien gjekk til :
Nina, med bloggen ninasskatter
GRATULERA !


Andrepremien gjekk til :
Hilde, med bloggen hildeM-lykkelig med liten
GRATUELRA !

Sår i "arkivet" her ein dag, og fant ut at eg snart har blogga i 1 år (9.mai)
...så snart dukkar det opp ein ny liten giveaway :)

Ha ein fortsatt fin kveld !

Birgit


mandag 2. april 2012

Give away !

Øve 10 000 sidevisningar (nesten 11 000) - er mykje det for litle meg ! 
Dette må sjølvsagt feirast med ein liten give away :)

Er såå glad for alle som er innom her, 
og kjempe glad for alle dei koselege komentarane de legg igjen ! 
Takk <3

Førstepremien er eit nydelig skjerf, kjøpt hjå Den Franske Landstil 
(kjøpte eit då me var der på Fabelaktig bloggtreff i mars, 
men så fekk me eit i goodiebagen frå dei 
- så det vil eg gjerne dele med ein av dykk)


 Andrepremien (ein liten trøstepremie) er to pakkar med serviettar frå Kremmerhuset 


 Slik funker det :
1 lodd for kommentar under innlegget her
1 lodd for å bli/være følger 
2 lodd for å linke denne give awayen på bloggen din
(husk å skriv kor mangen lodd du har "oppnådd")

Trekning 1. mai

Lykke til !

Birgit

mandag 11. juli 2011

Pakke i posten :)

Da jeg kom hjem fra feri i går lå det en koselig pakke i posten. Jeg var så heldig å vinne førstepremien på Give awayen til Anne, dama bak den fine bloggen
Garden & Angels
(Får ikke til å legge bloggen hennes som "link" - noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det ?)

Legger ut noen bilder av den fine premien :






Tuusen takk for den fine gaven Anne :)

Birgit

søndag 3. juli 2011

Give away

Da var det på tide med en liten Give away her :)
Første premien er ett melamin fat og servietter, andre premien er ett sommerlig putetrekk - begge fra Kremmerhuset.



1 lodd for kommentar under innlegget her
1 lodd for å bli, eller være følger
1 lodd for å dele denne linken på din blogg
Husk å skrive hvor mangen lodd du tar
Lykke til :)

Trekning 1. august