..sidevisningar !
Sjølv om eg veit at dette er eit lite tal for mangen her inne,
må eg jo bare innrømma at
dette er eit stort tal for "litle meg"
Derfor velger eg å jubla og vær glad for det ;)
Juhuuu !!!
![]() |
| Viktig å gleda seg øve dei små gledene og |
Ellers kan eg røpa at det snart kjem ein liten giveaway her inne,
denne gangen i samarbeid med ein kjekk og litt annerledes butikk her i Ryfylke !
Så følg med ;)
Kan og nemna at eg er på Instagram
- glad om du vil følga meg der
... BIRGITAV ...
(om nokon tek seg bryet med å forklara ein uvitande(meg)
korleis eg får lagt ut "knapp" til Instagram her på bloggen
vert eg veldig glad ;) På forhand takk !
Ha ein fin dag!
Birgit






