Viser innlegg med etiketten guttene. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten guttene. Vis alle innlegg

mandag 20. juni 2011

Komme til dekket bord :)

Da jeg kom inn fra fjøset idag satt begge guttene og gliste i sofaen,..eldstemann bare peikte mot bordet. Og der var det dekket ferdig til frokost :) Herlig å komme inn til dekket bord ! Flinke og snille guttene mine <3 <3


Ønsker alle en fin dag ! 

Birgit