VALHEIM GARD
Etiketter
"Den Franske Landstil"
"Karen-huset"
badet
barnarommet
bibelord
blogging
bloggrteff
Bloggtreff
blomster
blått
Den Franske Landstil
dessert
DIY
dymo
familie
feri
Fretex
gamle ting
Garden
gardslivet
Give away
Giveaway
gjenbruk
goodiebag
green gate
guttene
hagen
helgekos
Hovudhuset
Ikea
inertiør
Instagram
Interiør
interiør-og boligmessa
jul
kake
Karen-huset
kjærestetur
kjøkken
konkurranse
kontor
korger
kremmerhuset
kvardagsliv
mat
middag
natur
NIB
oppskrifter
oreo
Oslo
planter
print
reiser
shopping
sidevisningar
soverom
stavanger
stove
Søstrene Grene
tankar
Tine K
traktor
turar
utfordring
Valheim gard
visdomsord
Ølen Møbel
Viser innlegg med etiketten
guttene
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
guttene
.
Vis alle innlegg
mandag 20. juni 2011
Komme til dekket bord :)
Da jeg kom inn fra fjøset idag satt begge guttene og gliste i sofaen,..eldstemann bare peikte mot bordet. Og der var det dekket ferdig til frokost :) Herlig å komme inn til dekket bord ! Flinke og snille guttene mine <3 <3
Ønsker alle en fin dag !
Birgit
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)