Vis meg ditt Norgesglas !
Norgesglas..ikkje bare er dei nyttige, men fine og.
Her i huset vert dei nytta til litt av kvart : matkrukker, oppbevaring,
vasar, lykter osv...
Norgesglas..ikkje bare er dei nyttige, men fine og.
Her i huset vert dei nytta til litt av kvart : matkrukker, oppbevaring,
vasar, lykter osv...
| Oppbevaring og pynt på kjøkkenet |
| Julapynt (som står framme endo..) |
| Oppbevaring av telys |
| Blomstervasar |
| Hagelykter |
Eg diggar desse glasa,
og sidan det stod ein del av dei igjen i Karen-huset
veks "samlinga" her inne i hovudhuset ;)
Dei kan jo brukast til så mangt
- og garantert til så mykje meir enn eg har komme på!
Håpar du har lyst til å væra med å visa korleis du nyttar ditt Norgesglas :)
(Lag eit innlegg om norgesglaset/glasa på bloggen din, og legg til link under her)
I tillegg til at Random trekker ein tilfeldig vinnar blandt deltakerane,
velger eg ut den som "fengar meg mest"
velger eg ut den som "fengar meg mest"
Og premiane,..dei viser eg om litt ;)
Birgit
