Viser innlegg med etiketten goodiebag. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten goodiebag. Vis alle innlegg

onsdag 19. juni 2013

Har du vore der,..

..på Amundsen spesial i Haugesund ?
Visst svaret er nei bør du gjera noko med det ;)
 Ikkje ofta eg anbefaler butikkar, men denna er noko for seg sjølv, 
den er faktisk ein av få butikkar eg får mannen med inn på uten "sure minèr" ;)
- og det seier litt, for min mann er ikkje den største shopparen (heldigvis)
 Kvar gong eg er i Haugesund må eg inn her ein tur, om eg ikkje skal ha noko og
- bare for å oppleva atmosfæren.
Føler ein går litt tilbake i tid (på ein positiv måte), 
litt slik eg innbiller meg at det var hjå kjøpmenn før i tida, koseleg, varmt og null stress!
(Bileta frå butikken tok eg då mannen og eg var innom i februar)

Amundsen spesial finn du i Haugesund sentrum og på Oasen Storsenter.
I begynnelsen av juni åpna dei nettbutikk - også verdt eit besøk !
Dei leverer og varer til butikkar rundt om i heila Norge, bla. til Kremmerhusa.

Då me var på bloggtreff fekk me to heilt magiske goodiebagar av Amundsen.
Etter å ha smakt på dette og kikka på nettbutikken deiras har eg handlelista 
klar til neste gong eg er i Haugesund.

Alt dette fekk me:

 Te, varm sjokolade og kjeks frå Whittard
 Olivenolja, oliven og pesto frå JME Food
  
Når ein held seg frå å eta snop kjem varm sjokolade
veldig godt med ;)
<3 Love it <3
Tusen takk til Amundsen spesial for alt det goda me fekk!

Birgit 

fredag 14. juni 2013

Første goodiebag ut :

Skulle jo for lengst ha laga innlegg om goodiebagane
me fekk på bloggtreffet i Haugesund, 
men dagane fyke jo avgarde..
Her kjem iallefall innlegg om første posen,
- så får me håpa dei neste innlegga kjemm litt tettare ;)

Då me kom var det dekka fantastisk flott i hagen :
På kvar plass stod det ein goodiebag fullstappa av godsaker :
Alt dette fekk me :
Pose fra Uashama, levert av Brun`o interiør i Haugesund 
Magasinet Henne levert av Aller 
og interiørmagasinet Bolig pluss
Boken Ønskelisten av Gregoire Delacourt, levert av Aschehoug
Kondom og carmex fra RFSU
Leppepomade fra Burts bees
Pukka te fra M. Willumsen
 Oppvaskkost, oppvaskhåndkle og klut fra Ib Laursen
 Papirsugerøyr fra Festfabrikken
Plumbo Clean fettløser fra Krefting
Silkeskjerf og øyredobbar fra Kristine Vikse
Skjerf fra Barfota
Serviettar fra Palma
Såpestykke fra  Tine K Home
Lyslykt bolle fra Leve serien, levert av  Wik & Walsøe
 
Wow seier eg bare ! 
Og dette var ein av påsane...
Tusen takk til alle dei flotte sponsorane :)
Og ikkje minst til Maia og Karianne som har fått til alt dette!
 
Birgit
 



fredag 7. juni 2013

Goodiebag

Nå må det først seiast at det ikkje er på grunn av goodiebagar me har bloggtreff, 
...men det er vell ingen hemmelighet at me like dei ;) 

Og denne gagen tok det mildt sagt heilt av, 
fy søren så mykje me fekk med oss heim !!
*øvevelda*

Skal sjølvsagt blogga om dei forskjellige tinga og sponsorane, 
men nå skal eg på topptur i vakre Ryfylke!

Hiv bare inn eit bilete av det me fekk, 
så kjem det meir om det seinare.

Fin fredag!

Birgit