Viser innlegg med etiketten stavanger. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten stavanger. Vis alle innlegg

fredag 21. oktober 2011

Min første pukka

 I går hadde Benjamin (eldstemann) og eg oss ein etterlengta bytur - alt for lenge si sist !! 
Benjamin skulle til tannlegespes., men det var jo fort gjort så me hadde heile dagen bare til KOS <3

Fant noko han lika på Kremmerhuset han og ;)

Visse butikkar må me jo innom når me er i by`n : 
Ting, Kremmerhuset, Åhlens, Søstrene Grene og Ikea.
Også måtte me jo innom Birkemo - Benjamin og pappen sparer til radiostyrt bensindreven bil ;)
På veg til Ikea "svippa" me innom Sola for å kikka i butikken eg har lese så mykje om her inne : Bohemia,...så masse flott !! Eg hadde bestemt meg for å kjøpa eit par av dei stripete krusa fra TineK, men dei var dessverre utsolgt - bedre lykke neste gang !

Også til øveskrifta ; MIN FØRSTE PUKKA ! 
Etter utallige bilder og skriverier om pukka teen her i blogglandia klarte eg ikkje dy meg lenger,...så nå er den altså kommen i hus her og ;)
Etter god service og anbefalingar hos dei kjekke damene på Ting enda eg opp med denne teen :
RELAX
Fekk også med meg smaksprøvar på 5 andre smakar, 
så i helga blir det tedrikking på denne kaffidama her !



Har du ein pukka-favoritt ?


Fantastisk gøy å ha litt aleina tid med ungane av og til, sjeldan at me bare har med ein av dei - trur dei nyt den oppmerksomheita dei og :))

FIN FREDAG !!! 

Birgit