søndag 18. mars 2012

Fabelaktig bloggtreff "2"

Må bare visa alle dei flotte tinga som var i goodiebagen frå Den Franske Landstil

Måtte lova gutane å venta med å åpna pakkane
 til dei kom heim frå skulen på fredag,
så fredag ettermiddag hadde me nesten ei lita julafta her ;)


(1 stk gut som alltid er varm ;) )


Og sjå kor mykje fint me fekk !


Og sjå ALT det flotta me fekk !

Dei flotte tinga me fekk var sponsa av desse leverandørane :

Pukka Te M. Willumsen - http://mwillumsen.com/
Chic Antique - http://chicantique.dk/
TUSEN TAKK TIL DEI FLOTTE DAMENE PÅ FRANSK LANDSTIL
 SOM LAGA TIL DENNE FLOTTE KVELDEN FOR OSS ! :)
(p.s : dei har og blogg, landstil.blogspot.com)

Viser det andre me fekk på treffet i eit seinare innlegg.

Ha ein fin, fin søndag !

Birgit

8 kommentarer:

  1. Heisann og tusen takk for sist! Det var en uforglemmelig kveld!!!
    Veldig hyggelig å treffe deg! Du er god som reiste "så langt!"

    Ønsker deg en fin søndag videre:)
    Anne Marie

    SvarSlett
  2. Så mye fint :)
    Takk for deltakelse i min give away, lykke til.
    Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  3. Det var litt av en goodiebag. Vil tro det ble rene julekveldenfølelse her ja. :)

    Takk for at du ville være med i Løv lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 189 i potten til deg.

    Fortsatt god kveld fra Huldra :)

    SvarSlett
  4. Heldiggris asså!! ;)

    Takk for hilsen på siden min, og for deltakelse på min giveaway! Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for sist!
    Så kjekt å hilse på deg :)
    Håper dere rakk ferja og at turen hjem gikk fint!
    Det var ikke måte på hva vi kom hjem med ... altfor masse!
    Kanskje treffes vi igjen på neste treff :)
    Ha en god ny uke!
    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Wow,så mye fint dere har fått ☺ Likte meg godt her hos deg så legger meg til som følger ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  7. Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

    Ikke sant vi fikk mye fint! LOVE IT!

    Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

    Gode klemmer& fine tanker

    SvarSlett
  8. Hei Birgit, vi var virkelig heldige med alt den kvelden;)

    SvarSlett