Viser innlegg med etiketten barnarommet. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten barnarommet. Vis alle innlegg

lørdag 29. oktober 2011

Sitt Ikea sin nye "Folkets katalog" ?

Nå kan den lesast på nettet den nye Ikea folkets katalog - masse flotte bilder, gøy å sjå så mangen "ikealøysningar".
Gutane sitt rom kom og med i katalogen med dette bilde :

Eit uferdig og urydda rom, men kjekt med kvardagsbilder då ;)

Stas for dei å få rommet sitt i katalogen (for mammen og då )

Har du bladd i katalogen ?
Anbefales :)

Ha ein god lørdag !

Birgit

tirsdag 14. juni 2011

Gutane blande seg i interiøret,..

 Uff, nå begynne gutane mine å bli så store at dei har meiningar om kva dei vil ha inn på rommet sitt. Ikkje lett for ei mor som hadde planane klare,...men, eg må nok innrømma at eg ser den at dei kansje har vokst litt fra det lyseblåa. Trist at dei vokse så fort, men så er det jammen kjekt nå når dei veks til og me kan gjer alt mulig ilag og ! Kvar tid har sin sjarm :)
Men, eg er glad dei enda er så "små" at eg legg dei  og pakker dyna rundt dei på kvelden !!! <3

Her er nokre bilder av mine planar på rommet, som ikkje gjekk gjennom sensuren som plutselig kom ;)
Lyseblå sengklær

Fant dette nydelige bildet i Oslo, og det passet helt inn i mine planer for rommet ;)

Dette rommet er litt i stilen eg ville ha...
  Så nå har gutane og eg funne litt ting som me likar alle 3, også får me sjå kva me får til ilag ;) Her er nokre bilder og litt stasj me er enige om å ha på rommet :

Fant kjekke bil-bilder på Søstrene Grene





Denne fekk eldstemann til jul :)

Når bestemor og bestefar hadde vore i London kom dei heim med desse kjekke boksane med karameller i. Fine pynteboksar !
Har ein komode dei skal få inn på rommet, denne skulle eg mala kvit - men, dei syns visst det er nok kvitt i huset ;) Så nå er me blitt enige om å mala den blå (som himmelen over den grønne bilen)

Når dei plutselig begynte "å blanda seg" i kva eg skulle gjera på rommet, tenkte eg først at det var dumt å ikkje få ha heile regien sjøl,.. Men, det er faktisk veldig koselig å gjera det ilag, og eg trur me ska bli fornøyde alle mann :)
(eg må kansje bare nyta det mens eg får lov å holde på på rommet deiras, kjem vell ei tid med fotballplakatar og diverse og ;) )

Ha ein flott dag alle samen ! 

Birgit

mandag 9. mai 2011

Prosjekt "Karen-huset"

Huset vi bor i nå,fram til vi har overtatt og pussa opp hovudhuset er ett lite søtt hus som tanta til svigerfar har bodd i.Hun bor nå på aldershjemmet, og var kjempe grei som lot oss få bo her når vi flyttet innover :)

Legger ut noen før- og etter bilder. Vi er ikke ferdige her enda, men det kommer litt etter hvert.

<3 Ett koselig lite hus <3


Soverommet til gutane før oppussinga..

..og etter. Mangler noe i vinduet, litt på vegger og litt hyller.

Ett lite kammers innforbi gutane sitt rom...

..dette ble lekene sin plass :)

andre enden av "lekerommet"



Bilder av flere rom kommer etter hvert :) Ha en fortsatt fin kveld !!!