 |
| Liatorp skjenk frå Ikea,begynner å få litt ting på plass i den ;) |
 |
| Fekk tips fra en venninne om å samle servietter i ei lito korg :) |
 |
| Sommarserviettar ! |
 |
| <3 Green Gate <3 |
 |
| Liatorp bokhylla med dører (Ikea) |
 |
| Liker blanding av nytt og gammalt, Green Gate eggeglass + ett glass jeg fant i ett gammalt hus på bror min sin gard :) Den søte litle vasen (som passe perfekt til en liten blomst når gutane kjem inn med det) har jeg fått av søster me, trur den er håndlaget på Stord. |
 |
| Korger er greit til oppbevaring av det mesta :) | | |
|
|
|
Har ikkje fått lagt inn bilder på bloggen på ei stund for fotoapperatet har vært borte vekk, men i dag dukka det opp :) Fant det i botn av ein påse med eldstemann sine klær i,...
Så nå skal eg passe på det, og håper å få god tid til bloggen, og kikka inn på mange av de flotte bloggane som er her :)
Ha en fin ittermiddag !!
Birgit