Eit lite bilde (og to, og tri) fra huset slik det ofte ser ut her etter at ungar
og mann har komme heim, og middagen er fordøyd,...
og mann har komme heim, og middagen er fordøyd,...
(Etter middag i dag fekk me Amerikanske pannekaker som eldstemann hadde laga, oppskrifta fann me hos Cecilies lykke - kjempe gode var dei !! :) )
Slik ser det altså ut her hos oss i 16-17 tida ein heilt vanleg ettermiddag,..
kunne kansje skulda rotet på at me for tida bur i eit lite hus,
men det var nok ganske likt då me budde i stort hus på Tau og ;)
Timane mellom skule og fjos er via til ungane - så får me heller rydda litt før
me finn fjernkontrollen på kveldane :)
Klarar/ønsker DU alltid å holda hus og heim "påG" ?
Birgit