Viser innlegg med etiketten kjøkken. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kjøkken. Vis alle innlegg

fredag 21. oktober 2011

KVARDAG !!!

Eit lite bilde (og to, og tri)  fra huset slik det ofte ser ut her etter at ungar
og mann har komme heim, og middagen er fordøyd,...

 



 (Etter middag i dag fekk me Amerikanske pannekaker som eldstemann hadde laga, oppskrifta fann me hos Cecilies lykke - kjempe gode var dei !! :) )


Slik ser det altså ut her hos oss i 16-17 tida ein heilt vanleg ettermiddag,..
kunne kansje skulda rotet på at me for tida bur i eit lite hus, 
men det var nok ganske likt då me budde i stort hus på Tau og ;)
Timane mellom skule og fjos er via til ungane - så får me heller rydda litt før 
me finn fjernkontrollen på kveldane :)

Klarar/ønsker DU alltid å holda hus og heim "påG" ?

Birgit

torsdag 23. juni 2011

Gjenbruk

Er som regel innom NMS-gjenbruks butikken når jeg er på Tau. Ikke alltid jeg finner noe, men kjekt å gå å kikke i hyllene, for plutselig ligger det noe gøy der :)

Dette er det jeg fikk med meg denne gang :
 



Koselig gammel linjal til pynt på kontoret,..når det blir ferdig ;)

Ønsker dere en fortsatt fin dag i vente på sommer og sol !

Birgit

søndag 19. juni 2011

Sakte, men sikkert framover...


Endelig har vi hatt litt framgang i huset :) Kjøkkenet begynner å ligne på noe, og ikke minst : jeg har fått vaskemaskinen inn på vaskerommet !! Så nå slipper jeg springe ned til svigermor for å vaske :)

Veggorda jeg kjøpte i høst er endelig kommet på veggen ;)
Fredagstilbud på Europris; kronelys :)

1.kor 13,13
 
Endelig fått sokler på kjøkkenet !!!
God følelse å ha kommet litt lenger i dette huset vi har bodd i siden august, TTT (ting tar tid) Men, forhåpentligvis er vi så og si ferdig før vi skal begynne på hovudhuset ;)

Ha en fortsatt fin søndagskveld !
Birgit

mandag 6. juni 2011

Innedag :)

Vannflaskene i vinduskarmen på kjøkkenet
Elsker norgesglass, kan brukes til så mangt !


 I dag har minsten og eg hatt "innedag" med feber, forkjølelse og den slags skit... Men, formen er stigende, så nå komer humøret seg ;) Har hatt en fantastisk helg på mamma og pappa si hytte. Legg ut bilder derfra senere :)  Ha en flott og feberfri kveld ;)))

Birgit