..maskin er kjekt å ha når ein vil ha raske og enkle forandringar :)
Desse Norgesglasa fant eg i kjellaren her i sommar,
tok dei opp og pynta dei då med litt hyssing.
.Men,.. forandring fryder -
og som så mange andre har eg litt dilla på dymoskrift ;)
| Slik såg dei ut før skrifta kom på |
Ha ein fin mandagskveld !
Birgit