Viser innlegg med etiketten dymo. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten dymo. Vis alle innlegg

mandag 24. oktober 2011

Dymo...

..maskin er kjekt å ha når ein vil ha raske og enkle forandringar :)


Desse Norgesglasa fant eg i kjellaren her i sommar, 
tok dei opp og pynta dei då med litt hyssing.
.Men,.. forandring fryder - 
og som så mange andre har eg litt dilla på dymoskrift ;)

Slik såg dei ut før skrifta kom på


Ha ein fin mandagskveld !

Birgit