Viser innlegg med etiketten interiør-og boligmessa. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten interiør-og boligmessa. Vis alle innlegg

lørdag 15. desember 2012

Ein heil månad..

...si sist innlegg.
Ikkje bra !!! 
(Men då veit eg jo kva nyttårsforsettet mitt kan/bør væra)

Eigentleg har det vore ganske labert her inne heile hausten, 
ikkje mangen innlegga sidan sommaren nei.
Dette skyldes ikkje at eg ikkje har villa, men helsa har svikta litt 
(ikkje noko alvorleg, bare litt reaumatisme ute og går) 
- og når ein ikkje rekk øve alt ein vil/bør i kvardagen, 
då er det andre ting enn blogging som prioriteres (sjølvsagt!)

Heldigvis har eg likevel fått med meg nokre blogg/interiørarrangement, som :

Lansering av Ikeakatalogen:

Bloggtreff hjå Kull :

Åpningsaften på Enkelbutikken, Hjelmeland :

Fabelaktig førjulskos på Landstil :

Og ikkje minst,
Interiør- og boligmessa i Bergen :

Noko av detta har eg vist i tidlegare innlegg, 
 medan andre ting har blitt med tanken...
kjem kansje litt om dei etter kvart (bedre seint enn aldri..)

Ønsker dåken alle ei fortsatt fin helg
(i vinden)

Birgit

mandag 15. oktober 2012

Bedre seint enn aldri...

...eller ?
Eigentleg er eg så treig at det kansje hadde vore lika godt å 
"drete i" innlegg om interiør- og boligmessa i Bergen 
- med tanke på at det er øve to veker si eg kom heim derifra liksom ;)
Men etter ei så kjekke helg er det nesten for gale det og !

Dei to siste vekene har gått i alt anna enn blogging kan du sei..
Kom heim frå messa til sjuk mann/bonde
 - og eg som hadde sagt ja til vakter i barnehagen...ups !
Så den veka blei meir enn travel kan du sei, 
men med hjelp fra svigerfar 
og sjølvstendige ungar gjekk det godt det og!

Veka etterpå var det haustferi 
med besøk av søstera mi med ungane, og tur heim til Ølen
Dermed lite tid til blogging !
(Bra prioritering den veko !!)

Men her kjem iallefall eit lite bilderas frå messa :

Bloggerar ja ;)

Bloggfrukost/champagnefrukost
Trur me var ca 90 stk på den.

Kulaste Bodil holdt tråden gjennom frukosten.

Søte Eline blei heldig vinnar av muuto-lampe :)

Bilder fra nokre få standar(dei første på bildekortet)...




Kjem eit innlegg til frå messa...
i neste innlegg viser eg bilder frå standen eg likte aller best :)

Ha ein fin, fin mandagskveld !

Birgit