lørdag 18. juni 2011

Treretters med min kjære



Asparges og parmesanost rullet inn i spekeskinke (matprat.no)

Ytrefilè med grønnsaker irødvinssaus (matprat.no)

Ananas me mascarponekrem (4-stjernes middag)

En enkel og god dessert, når en først får tak i mascarponekrem ;)
Svigermor har tatt guttene med seg på "bestemorleir" til Vaulali, så vi har hele helga for oss selv. Har fått min kjære til å prioritere huset litt, og ikke bare gardsdrifta denne helga. (her mangler en del kan man si ; sokler på kjøkken, lister rundt forbi, maling av ting og tang, hyller og diverse)
Så siden han er så snill og går med på planen min, selv om han har mye å gjøre ute, overrasket jeg han med 3 retters middag i går kveld :)
Kom litt sent hjem fra levering av ungene og handling, så både mat og borddekking gikk litt raskt for seg - men, ett koselig og godt måltid ble det <3

Ha en fin junidag alle sammen !!
Birgit

3 kommentarer:

  1. Det så utrolig deilig ut og jeg regner med at mannen gladelig tok en innedag med slik flott belønning;-D

    Ha en fin dag!
    Klem fra Grete

    SvarSlett
  2. Det så herlig ut! Så flink du er:o)
    Deilig med en helg alene..skikkelig kvalitetstid:o)
    Kos dere videre i helgen!

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Hei :-)


    Takk for koselig kommentar på bloggen min :-)
    Deilig med treretters da :-)

    Ønsker deg en flott ny uke :-)

    SvarSlett