tirsdag 14. juni 2011

Gutane blande seg i interiøret,..

 Uff, nå begynne gutane mine å bli så store at dei har meiningar om kva dei vil ha inn på rommet sitt. Ikkje lett for ei mor som hadde planane klare,...men, eg må nok innrømma at eg ser den at dei kansje har vokst litt fra det lyseblåa. Trist at dei vokse så fort, men så er det jammen kjekt nå når dei veks til og me kan gjer alt mulig ilag og ! Kvar tid har sin sjarm :)
Men, eg er glad dei enda er så "små" at eg legg dei  og pakker dyna rundt dei på kvelden !!! <3

Her er nokre bilder av mine planar på rommet, som ikkje gjekk gjennom sensuren som plutselig kom ;)
Lyseblå sengklær

Fant dette nydelige bildet i Oslo, og det passet helt inn i mine planer for rommet ;)

Dette rommet er litt i stilen eg ville ha...
  Så nå har gutane og eg funne litt ting som me likar alle 3, også får me sjå kva me får til ilag ;) Her er nokre bilder og litt stasj me er enige om å ha på rommet :

Fant kjekke bil-bilder på Søstrene Grene





Denne fekk eldstemann til jul :)

Når bestemor og bestefar hadde vore i London kom dei heim med desse kjekke boksane med karameller i. Fine pynteboksar !
Har ein komode dei skal få inn på rommet, denne skulle eg mala kvit - men, dei syns visst det er nok kvitt i huset ;) Så nå er me blitt enige om å mala den blå (som himmelen over den grønne bilen)

Når dei plutselig begynte "å blanda seg" i kva eg skulle gjera på rommet, tenkte eg først at det var dumt å ikkje få ha heile regien sjøl,.. Men, det er faktisk veldig koselig å gjera det ilag, og eg trur me ska bli fornøyde alle mann :)
(eg må kansje bare nyta det mens eg får lov å holde på på rommet deiras, kjem vell ei tid med fotballplakatar og diverse og ;) )

Ha ein flott dag alle samen ! 

Birgit

5 kommentarer:

  1. Stilige bilder og ting dåken har funne :) Kjekt å gjera sånn i lag :)
    PS! Eg pakke endo dyno rundt ungane :) Det e ikkje alt dei vekse i fra heldeigvis ;)

    SvarSlett
  2. Ja, trur det blei ett bra kompromi ;) Men, nå blei det ikkje på rommet her då,..mista gnisten te å fortsetta her når me ska flytta ner i nabohuset.
    Godt å høyra at de vil bli pakka inn når de e endo større og, de vekse nesten for fort !
    Men, så e d jo kjekt å kunna gjer meir og meir ilag og då :)
    Ha ein fortsatt fin dag !

    SvarSlett
  3. En stund siden dette innlegget ble publisert. Hvor er bilde med benken og oppbevaringseskene fra? (de med stjerner...)
    Hadde vært perfekt til minstens rom : )

    SvarSlett
  4. Heisann !
    Eg veit dessverre ikkje kor det bildet er ifra, eg fant det bare når eg googla gutterom.
    Birgit

    SvarSlett