søndag 19. juni 2011

Sakte, men sikkert framover...


Endelig har vi hatt litt framgang i huset :) Kjøkkenet begynner å ligne på noe, og ikke minst : jeg har fått vaskemaskinen inn på vaskerommet !! Så nå slipper jeg springe ned til svigermor for å vaske :)

Veggorda jeg kjøpte i høst er endelig kommet på veggen ;)
Fredagstilbud på Europris; kronelys :)

1.kor 13,13
 
Endelig fått sokler på kjøkkenet !!!
God følelse å ha kommet litt lenger i dette huset vi har bodd i siden august, TTT (ting tar tid) Men, forhåpentligvis er vi så og si ferdig før vi skal begynne på hovudhuset ;)

Ha en fortsatt fin søndagskveld !
Birgit

2 kommentarer:

  1. Koselige veggord:o)
    Det ser ut som det blir kjempefint på kjøkkenet ditt! Gleder meg til å se det ferdig!

    Ha en fin ukestart!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Å, dette var et nydelig veggord, kjempefint!
    Hyggelig at du ville være med på giveaway hos meg :)
    Klem

    SvarSlett