mandag 30. mai 2011

Krims krams fra ståvo

Liatorp skjenk frå Ikea,begynner å få litt ting på plass i den ;)

Fekk tips fra en venninne om å samle servietter i ei lito korg :)

Sommarserviettar !

<3 Green Gate <3

Liatorp bokhylla med dører (Ikea)

Liker blanding av nytt og gammalt, Green Gate eggeglass + ett glass jeg fant i ett gammalt hus på bror min sin gard :) Den søte litle vasen (som passe perfekt til en liten blomst når gutane kjem inn med det) har jeg fått av søster me, trur den er håndlaget på Stord.
Korger er greit til oppbevaring av det mesta :)


Har ikkje fått lagt inn bilder på bloggen på ei stund for fotoapperatet har vært borte vekk, men i dag dukka det opp :) Fant det i botn av ein påse med eldstemann sine klær i,...
Så nå skal eg passe på det, og håper å få god tid til bloggen, og kikka inn på mange av  de flotte bloggane som er her :)

Ha en fin ittermiddag !!

Birgit

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Hyggelig at du ville følge meg. Tusen takk.

    Liatorp fra Ikea er en kjempefin serie. Sammen med Hemnes er det to av favorittene derfra.

    Har kjøpt slike bokser fra Søs Grene jeg og. Supersøte.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så tilfeldigvis navnet på bloggen din og måtte inn å kikke.
    Koselig blogg du har.
    Jeg vil gjerne følge deg videre.
    Ta gjerne en titt inn til meg også.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ingunn (på Oanes)

    SvarSlett