mandag 9. mai 2011

Prøver meg som bloggar :)

Hei.

Tenker at denne bloggen vil inneholda litt av kvartrt, interiør, familieliv, litt fra garden, den flotte naturen her i Ryfylke m.m...

Me flytta inn her i fjor sommar, og øvetok garden(barndomsheimen til mannen min) ved nyttår. Mannen min jobbe 80 % som ingeniør i Stavanger, mens eg tutler på som bondekåna og husmor her heima. Me driv med melkekyr og griser. Trives veldig godt, men er glad for kvar dag mannen min har hjemme..ser det er mykje eg ikkje kan fiksa opp i ;)
Gutane våre trives kjempe godt på garden, er blitt skikkelig "jobbeguttar" :) Dei har funne seg godt til rette på skulen og er fornøyd med flyttinga- og når ungane trives, trives jo me foreldre og !
Nå bur me i eit lite hus på sida av hovudhuset. Her pusse me opp, og håper å få leiga det ut når me flytte ner i det andre. Svigerforeldra mine er snart ferdig å bygga hus nere i bygda, så me øvetar huset om ein måneds tid. Gleder oss til å begynne restaureringa der !!!

Her er nokre bilder tatt ute på garden (komme fleire seinare) :

Hovudhuset,garasjen og litt av fjosen

 
Dette er tatt oppe på haugen bak husa, og når me stå der og snur oss ser me det som viser på neste bilde..


...FANTASTISK...
Utsikten borte ved grishuset(nabogarden i bakgrunn)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar