mandag 16. mai 2011

God morgen !




Kjekt å plukka inn litt blomster fra hagen,..og norgesglass kan jo brukes til så mangt ;) Stod en del av dei i kjellaren her da me overtok huset, veldig glad for dei !

Kjente at jeg angra på rangling i helgo då eg gjekk i fjoset 5.30 idag tidlig, men etter å ha fått gutane på skulen har eg fått i meg litt kaffi, så det kjeme seg ;)
Nå må eg ut for å sleppa ut kydno  og sjå etter ei kviga som skal kalva. Resten av formiddagen går til spyling av grishuset,..me vente nye grisar på onsdag og da må det være reint og fint der vett du :)


                                                        Ha en god dag !


                                                          Birgit

6 kommentarer:

  1. Norgesglass funnet frem fra kjeller her også :)
    De er jo så anvendelige og fine!
    Fant deg via Huseby Living nå, og ser du er Rogalending du også :)
    Velkommen til blogglandia forresten. Ganske fersk jeg også (des-10!)
    Lagt meg til som følger jeg og ønsker deg lykke til videre.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så koselig å finne en blogg fra Ryfylke da!
    Jeg bor på Forsand,og har og en landlig blogg.Velkommen til meg!
    Nå har du en ny følger!!
    Goooe klem fra Sol
    Skal titte rundt på bloggen din nå,,koselig!

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarer ! Så gøy å "treffe" flere Rogalendinger innpå her, også Ryfylking også ;)
    Kjekt å se bloggene deres !!
    Legger til flere innlegg etter hvert som vi blir ferdig i huset,..tar litt lenger tid med oppussinga nå etter at vi overtok garden, men det kommer seg litt etter litt.
    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann:) Tusen takk for vakre ord på bloggen min... Det setter jeg STOR PRIS på! Jeg er litt lat når det gjelder blogg, menn noen runder har jeg av og til:) legger meg til som følger her hos deg... Spennde prosjekt med huset, så flott det blir med lyse farger!
    Ha en fin dag der!
    Klem fra Søgne!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for at du vil følge meg på bloggen!
    Jeg legger ved link til min nettbutikk, slik at du kan se på mine bilder:)
    http://epla.no/shops/ingersatelier

    SvarSlett
  6. Hei ,) Tusen takk for koselige ord på bloggen min, så gøy at du tittet forbi så fant jeg også deg!
    Så spennende, jeg er veldig fornøyd med mitt tre, nå er det ingen blomster igjen så blomstringsperioden er kort, men så vakker når den står å skinner i hagen ,)
    Nyyyt av dagen og ha en skjønn uke videre!!
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett