onsdag 22. august 2012

Kor blir tido av ???

Får lika stor "vekkar" kvar haust eg,..
Jammen vekse dei te desse gutane våre ! 
Syns nettopp eg for her som ammeku og bleieskiftaarbeidar..


Men det e visst ei stund si ja,..
nå går de altså (allereie) i 3. og 6. klasse, 
6.KLASSE !! Bare to år te me har ungdomsskulegut !
- rart, med tanke på kor ung og sprek mora framleis er ;))

 
Skulestart ja,..må sei det at eg va ikkje klar for det denna gong.
Syns det e veldig koseleg å ha dei heima !
Ein av fordelane med gardsdrift e jo at me slepp å tenka på korleis me skal løysa ferieveken
 - me fere jo her og sulla heile veien ;)
  Nå har det eigentleg aldri vore noko problem, 
si mammen her i huset jobba litt lite når gutane var små.
Dårlig butikk - men eg hadde nok 
valgt likt igjen !! :)

 Eg har nok, med mine valg, vore i midten av 50 talet, og notida
- litt gamaldags ;)

Les foresten ofte om dei som klagar øve at dei føler at
folk reagerer når dei leverer 1 åringen sin i barnehagen, har ungane på sfo osv.. 
Men jammen reagerer folk når ein, i dagens "institusjons-samfunn" velger 
dårlegare økonomi for meir tid med ungane og !
"Jobbar du ikkje meir ?? , Går dei ikkje på sfo ?? , 
Begynte dei i barnehagen SÅ seint ??..."
HALLO !!
 Kan ikkje kvar familie få velga kva som er ønskeleg/passar best for dei
- så kan me andre passa på oss sjølv ;)

Nei, detta innlegget tok visst ein heilt anna retning enn planlagt,..
blir bare litt lei av alle som skal ha medlidenhet fordi dei føler at 
folk dømmer dei fordi dei leverer ungane frå seg.
Trøst deg med at nokon hadde nok dømd deg om 
du hadde valgt å vær heima med ungane og;)

Mitt råd:
DRIT I ANDRES MEININGAR 
OG GJER DET SOM PASSAR BEST FOR DEG 
OG DIN FAMILIE :))

Nei, nå eg får gå og fòra nokre ungdyr, før gutane kjem med nye bøker som treng bokbre ;)


Ha ein fortsatt fin dag ! 

Birgit

 

søndag 19. august 2012

Me&i party ?

Lyst til å ha ein koseleg venninnekveld, 
 med kaffikoppen, koseleg drøs og visning/shopping av Me&i klær
heime i di eiga ståve ?

Ein kan handle til seg sjølv...
 

...og/eller til ungane








Bilder av fleire klær finn du her

Om nokon ynkjer å ha party på dagtid, slik at ungar kan få væra med 
 for å prøva plagga 
går dette ann på lørdagar :)

Følg meg gjerne på facbooksida 

Eg held party i Ryfylke, Stavanger (og områder rundt) og nokre gonger i året er eg i Ølen/Haugesundsområdet
Ynskjer du å ha eit party heime hjå deg,  så ta kontakt ! :)
Her eller på mail : birgitvalheim@hotmail.com 

(ps. Om du ynskjer  å handle, men det ikkje passar å ha party kan du bestille klær av meg likevell.
Klær og faktura kjem rett heim til deg ;) )

Birgit



mandag 6. august 2012

8 åring med eigne meiningar ;)

8 åringen her i huset er absolutt ein gut med eigne meiningar..
(kan ikkje fatta kor han har det ifrå !?!?!???)
Som oftast er eg glad for at han har det...
men det kan væra veldig frustrerande for mammen når hu sjølv
 har lyst til å bestemma bordekkingo til selskapet hans ;)

Men eg måtte nok bare bakka ut,..
var jo tross alt hans dag !
I fjor skulle han ha grønt/kvitt bord, 
dette året var han fast bestemt på at det skulle væra svart/kvitt.

..så då var det bare å setta nasen mot Jørpeland på jakt etter svarte ting.
Talerkar og bestikk fant me på Rema1000, lys, "pyntebånd" 
og ballongar (hadde visst ikkje bilete av dei) på Europris.
Me fant ikkje svarte serviettar, så eg fekk lov å legga på nåken lyseblå frå Ikea ;)
Svarte sugerøyr hadde me liggande.


..eg må jo innrømma at det blei ganske fint detta bordet hans då ;)

Mammen hadde visst gløymt å sjekka kor langt det svarta båndet var,
..så det rakk til eit av tri bord ;)

Heile 17 stk frå familien vår kunne koma, 
veldig kjekt når det passar for så mangen av dei
(..og dåken som ikkje kunne var sjølvsagt sakna !)  

Til mat valgte han lasange, 
marsipankaka og sjokoladekaka.
Også hadde svigermor med seg S`ar :)


Bursdagsguten tar sats for å unngå kjærast,.. blei ei ;)

To kjekke gutar som er VELDIG klar for kaka !

Blei ein kjekke dag
- bursdagsguten var storfornøyd !!!
...så gjenstår bare barnaselskapet
-men det får venta til finveret kjeme, så me kan ha det UTE ;)

Ha ein fortsatt fin kveld !

Birgit

tirsdag 31. juli 2012

Litt treige ja,..

Det er faktisk ei god stund sidan sist bloggtreff her i Rogaland 
..var ei stund maen i huset lurte på om me sko ha treff  kvar mnd ;)

På forige treff  var me så heldige at me fekk komma på 
kundekveld i den flotte butikken Thelma & Molli, som ligg på Sola.
Har lenge tenkt at eg sko legga ut bilde av det eg fekk (kjøpte) med meg derifrå
...men ting tar tid ;)




(Hekladuken på bordet fekk eg av mi kjære farmor til 30 årsdagen min)

Har du vore innom denna butikken ?
Visst ikkje - ta turen ;)

Ha ein fortsatt fin dag !

Birgit

søndag 29. juli 2012

Denne veka har sidevisningane runda 20 000 
- kjempe kjekt for litle meg  :)
Dette må jo feirast med ein aldri så liten giveaway...
kjem tilbake til den iløpet av veka.


Idag skal me på tur til Varhaug, 
til eit anna par som møttes då me gjekk på jordbruksskulen i Lyngdal
...for LEEENGE si ;)

Fin søndag !

Birgit

tirsdag 24. juli 2012

Julikveld

Sol frå klar himmel, vindstille og god temperatur..
Ute ved grillen, jordbær i skåla, kald drikka 
og gutane spring barbeint på plenen....

Eller,..nei slik var det visst ikkje.

Øs pøs, tåka og regn...
Inne med fyr i ovnen, kjøttsuppa til middag, 
levande lys, varm te i koppen 
og gutane sitt på skinnfellen og ser tv ;)
 
Blomst og potte frå Ikea, telysestakar frå Home&Cottage

Haust på bordet i kveld



Tine K krus (Ølen Møbel) og Pukka te (50,- på Sunkost i Ølen)

Ein god kopp te hjelper godt mot "versjuko"



Tøffler frå obs ;)

Ønsker dåken alle ein fortsatt kosleg julikveld !
..og håpar sommarvarmen kjem snart !!

Birgit

fredag 6. juli 2012

Utfordring Norgesglas

Ups !
Heng visst etter her,..skulle kåra vinnerar 1. juli, men grunna ferie har det gått meg hus forbi - sorry !


Tusen takk for dei flotte bidraga som er kommet inn ! 

Velger å la utfordringa gå ut sommarferien, setter fristen til 20. august 
- dette fordi eg håpar fleire vil hiva seg på.
(treng kansje litt tid nå i ferien ? ) ;)

Kjekt om DU vil væra med !

Om du vil væra med kan du linka til ditt innlegg om ditt/dine 
Norgesglas her

Fortsatt god sommar !

Birgit