tirsdag 31. juli 2012

Litt treige ja,..

Det er faktisk ei god stund sidan sist bloggtreff her i Rogaland 
..var ei stund maen i huset lurte på om me sko ha treff  kvar mnd ;)

På forige treff  var me så heldige at me fekk komma på 
kundekveld i den flotte butikken Thelma & Molli, som ligg på Sola.
Har lenge tenkt at eg sko legga ut bilde av det eg fekk (kjøpte) med meg derifrå
...men ting tar tid ;)




(Hekladuken på bordet fekk eg av mi kjære farmor til 30 årsdagen min)

Har du vore innom denna butikken ?
Visst ikkje - ta turen ;)

Ha ein fortsatt fin dag !

Birgit

1 kommentar:

  1. Jeg rakk en tur innom den butikken da jeg var i stavanger, såå mye fint :)

    Herlig knott du har kjøpt!

    Her i Oslo skinner solen og jeg gleder meg til grilling på terrassen i kveld. Håper du får en fin onsdag!
    klemklem

    SvarSlett