søndag 19. august 2012

Me&i party ?

Lyst til å ha ein koseleg venninnekveld, 
 med kaffikoppen, koseleg drøs og visning/shopping av Me&i klær
heime i di eiga ståve ?

Ein kan handle til seg sjølv...
 

...og/eller til ungane








Bilder av fleire klær finn du her

Om nokon ynkjer å ha party på dagtid, slik at ungar kan få væra med 
 for å prøva plagga 
går dette ann på lørdagar :)

Følg meg gjerne på facbooksida 

Eg held party i Ryfylke, Stavanger (og områder rundt) og nokre gonger i året er eg i Ølen/Haugesundsområdet
Ynskjer du å ha eit party heime hjå deg,  så ta kontakt ! :)
Her eller på mail : birgitvalheim@hotmail.com 

(ps. Om du ynskjer  å handle, men det ikkje passar å ha party kan du bestille klær av meg likevell.
Klær og faktura kjem rett heim til deg ;) )

Birgit



1 kommentar:

  1. Så koselig blogg du har! :) og så kjekt at du ville følga meg :) Eg har faktisk nett vore på Me&I-party, og digga det!! venter i spenning på at plagga skal komma heim i posten ;)

    SvarSlett