søndag 19. august 2012

Me&i party ?

Lyst til å ha ein koseleg venninnekveld, 
 med kaffikoppen, koseleg drøs og visning/shopping av Me&i klær
heime i di eiga ståve ?

Ein kan handle til seg sjølv...
 

...og/eller til ungane








Bilder av fleire klær finn du her

Om nokon ynkjer å ha party på dagtid, slik at ungar kan få væra med 
 for å prøva plagga 
går dette ann på lørdagar :)

Følg meg gjerne på facbooksida 

Eg held party i Ryfylke, Stavanger (og områder rundt) og nokre gonger i året er eg i Ølen/Haugesundsområdet
Ynskjer du å ha eit party heime hjå deg,  så ta kontakt ! :)
Her eller på mail : birgitvalheim@hotmail.com 

(ps. Om du ynskjer  å handle, men det ikkje passar å ha party kan du bestille klær av meg likevell.
Klær og faktura kjem rett heim til deg ;) )

Birgit



mandag 6. august 2012

8 åring med eigne meiningar ;)

8 åringen her i huset er absolutt ein gut med eigne meiningar..
(kan ikkje fatta kor han har det ifrå !?!?!???)
Som oftast er eg glad for at han har det...
men det kan væra veldig frustrerande for mammen når hu sjølv
 har lyst til å bestemma bordekkingo til selskapet hans ;)

Men eg måtte nok bare bakka ut,..
var jo tross alt hans dag !
I fjor skulle han ha grønt/kvitt bord, 
dette året var han fast bestemt på at det skulle væra svart/kvitt.

..så då var det bare å setta nasen mot Jørpeland på jakt etter svarte ting.
Talerkar og bestikk fant me på Rema1000, lys, "pyntebånd" 
og ballongar (hadde visst ikkje bilete av dei) på Europris.
Me fant ikkje svarte serviettar, så eg fekk lov å legga på nåken lyseblå frå Ikea ;)
Svarte sugerøyr hadde me liggande.


..eg må jo innrømma at det blei ganske fint detta bordet hans då ;)

Mammen hadde visst gløymt å sjekka kor langt det svarta båndet var,
..så det rakk til eit av tri bord ;)

Heile 17 stk frå familien vår kunne koma, 
veldig kjekt når det passar for så mangen av dei
(..og dåken som ikkje kunne var sjølvsagt sakna !)  

Til mat valgte han lasange, 
marsipankaka og sjokoladekaka.
Også hadde svigermor med seg S`ar :)


Bursdagsguten tar sats for å unngå kjærast,.. blei ei ;)

To kjekke gutar som er VELDIG klar for kaka !

Blei ein kjekke dag
- bursdagsguten var storfornøyd !!!
...så gjenstår bare barnaselskapet
-men det får venta til finveret kjeme, så me kan ha det UTE ;)

Ha ein fortsatt fin kveld !

Birgit

tirsdag 31. juli 2012

Litt treige ja,..

Det er faktisk ei god stund sidan sist bloggtreff her i Rogaland 
..var ei stund maen i huset lurte på om me sko ha treff  kvar mnd ;)

På forige treff  var me så heldige at me fekk komma på 
kundekveld i den flotte butikken Thelma & Molli, som ligg på Sola.
Har lenge tenkt at eg sko legga ut bilde av det eg fekk (kjøpte) med meg derifrå
...men ting tar tid ;)




(Hekladuken på bordet fekk eg av mi kjære farmor til 30 årsdagen min)

Har du vore innom denna butikken ?
Visst ikkje - ta turen ;)

Ha ein fortsatt fin dag !

Birgit

søndag 29. juli 2012

Denne veka har sidevisningane runda 20 000 
- kjempe kjekt for litle meg  :)
Dette må jo feirast med ein aldri så liten giveaway...
kjem tilbake til den iløpet av veka.


Idag skal me på tur til Varhaug, 
til eit anna par som møttes då me gjekk på jordbruksskulen i Lyngdal
...for LEEENGE si ;)

Fin søndag !

Birgit

tirsdag 24. juli 2012

Julikveld

Sol frå klar himmel, vindstille og god temperatur..
Ute ved grillen, jordbær i skåla, kald drikka 
og gutane spring barbeint på plenen....

Eller,..nei slik var det visst ikkje.

Øs pøs, tåka og regn...
Inne med fyr i ovnen, kjøttsuppa til middag, 
levande lys, varm te i koppen 
og gutane sitt på skinnfellen og ser tv ;)
 
Blomst og potte frå Ikea, telysestakar frå Home&Cottage

Haust på bordet i kveld



Tine K krus (Ølen Møbel) og Pukka te (50,- på Sunkost i Ølen)

Ein god kopp te hjelper godt mot "versjuko"



Tøffler frå obs ;)

Ønsker dåken alle ein fortsatt kosleg julikveld !
..og håpar sommarvarmen kjem snart !!

Birgit

fredag 6. juli 2012

Utfordring Norgesglas

Ups !
Heng visst etter her,..skulle kåra vinnerar 1. juli, men grunna ferie har det gått meg hus forbi - sorry !


Tusen takk for dei flotte bidraga som er kommet inn ! 

Velger å la utfordringa gå ut sommarferien, setter fristen til 20. august 
- dette fordi eg håpar fleire vil hiva seg på.
(treng kansje litt tid nå i ferien ? ) ;)

Kjekt om DU vil væra med !

Om du vil væra med kan du linka til ditt innlegg om ditt/dine 
Norgesglas her

Fortsatt god sommar !

Birgit

mandag 25. juni 2012

Tigerstaden

Juhu !
Nå er det bare 3 dagar til me setter nasen mot Oslo
- gler oss MASSE !
Skal bli heilt fantastisk med 1, 5 veka ferie :)


I Oslo skal me bu hjå ei barndomsvenninna av meg. 
Gler oss til tid ilag med familien hennas !
På søndag reiser dei til Ølen,
men då er dei så greie at me får låna huset deiras resten av ferien
 - snille Dagrun <3


Me har nokre få planar
 - men er ellers åpne for forslag av "Oslovande" folk!
Innspel mottas med takk ;)

- Kva finn ein på med barn i Oslo ?
- Kor bør mammen gå på interiørshopping ?
- Kor går ein og bader ?
- Kafè ?
- Andre idèar ?
 

 Det me veit me skal er : teknisk museum, ut på "by-øyene", kino (det er stas for ungar fra Årdal), køyra t-banen (og stas for Årdalsbuar),VG lista topp 20 på fredag, til Løten på besøk til min storebror, møta ei barndomsvenninna som bur i Rælingen, interiørbutikkar  (ikkje sei d til maen) ;) ..og ellers bare kosa oss, slappa av og ikkje sjå på klokka om det snart er fjostid ! hihi


Ønsker dåken alle ei fin, fin ny veka !

Birgit