Hovudhuset vil ha ferdigmalte hvite vinduer og dører, så fargen må ikke bli for "gul" inntil disse (som er eggehvite)
Her er noen bilder av husa :
![]() |
| Hovudhuset - som vi overtar i løpet av ett par uker ! *GLEDER* |
![]() |
| "Karen-huset" |
![]() |
| "Karen-huset" |
Forslag mottas med takk ;)
Ha en strålende dag !!!
Birgit






