12.januar, og årest første innlegg.
Bedre seint enn aldri - igjen...
Sist eg var innom her var visst i august ser eg..ikkje bra !
Nytt år, og nye muligheter - bør bli bedre enn i fjor ja !!
Innlegget over her handlar visst om sommarferien ...
Og då må eg gjera godt igjen noko med ein gong, for i det innlegget gløymde
eg heilt ut å skriva at me hadde ei super helg på Stord hjå søstera mi !
Så her kjem eit lite biledras frå somarturen vår til Stord,
ein del interiør for dei har det kjempefint!!! :
![]() |
| Finaste koppen frå marlenem |
Hagen her er og veldig koseleg :
![]() |
| Hagegruppe frå Ølen Møbel |
Tur på den flotte øya :
![]() |
| På tur med onkel :) |
Kjenner eg savner sommaren etter å ha sitt på desse bileta !!
Sånn, då har eg begynt der eg slapp,...
..så kansje bileter av jula dukkar opp i april ??
Neida, nå er eg endeleg klar for litt blogging igjen,
aller mest for nye treff med alle dei flotte damene bak bloggane!
Gler meg til 2014 :)
Ha ein fortsatt fin søndag!
Birgit















































