søndag 12. januar 2014

Godt nyttår !

12.januar, og årest første innlegg.
Bedre seint enn aldri - igjen...

Sist eg var innom her var visst i august ser eg..ikkje bra !
Nytt år, og nye muligheter - bør bli bedre enn i fjor ja !!

Innlegget over her handlar visst om sommarferien ...
Og då må eg gjera godt igjen noko med ein gong, for i det innlegget gløymde 
eg heilt ut å skriva at me hadde ei super helg på Stord hjå søstera mi !
 
Så her kjem eit lite biledras frå somarturen vår til Stord, 
ein del interiør for dei har det kjempefint!!! :



Finaste koppen frå marlenem
 Hagen her er og veldig koseleg :
Hagegruppe frå Ølen Møbel
Tur på den flotte øya :


På tur med onkel :)

 
Kjenner eg savner sommaren etter å ha sitt på desse bileta !! 

Sånn, då har eg begynt der eg slapp,...
..så kansje bileter av jula dukkar opp i april ??
Neida, nå er eg endeleg klar for litt blogging igjen, 
aller mest for nye treff med alle dei flotte damene bak bloggane! 
Gler meg til 2014 :) 

Ha ein fortsatt fin søndag!

Birgit










5 kommentarer:

  1. Åh så godt å se du og er i vigør! Så mykje fint å kvile agua på!
    Håper de har det bra!
    Klem

    SvarSlett
  2. Riktig godt nyttår til deg! :) Jula varer jo helt til påske, eller?

    SvarSlett
  3. Heisann ;o)
    Kjekt å høre fra deg igjen ;) Koselige bilder du deler, likte
    veldig godt den koppen! Her er det snø og vind i dag...
    deilig med lys sne uteistenfor regn!!
    Godt nyttår forresten ;))
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  4. Hei, Vakre bilder hos deg. Takk for hyggelig hilsen! klem Siv:-)

    SvarSlett
  5. Så koselig å ha deg tilbake, du har vært savnet :)
    Men veldig kjekt å følge deg på insta da *smiler*

    SvarSlett